Премиерът Борисов откри „Арена Шумен“ (СНИМКИ) През август стартира "Хемус" от Белокопитово до Търговище

ВМРО чества в Смилево годишнината от Илинденското въстание

Руските балерини отслабвали с бяло вино

„Арена Шумен“ – впечатляваща архитектура и функционалност

И днес не взеха втора проба за чума в Болярово

Гръцка туристка падна от лифта в Драгалевци, няма опасност за живота й

Протести в Австралия заради мерките срещу нелегалната имиграция

Нови случаи на африканска чума по свинете в Румъния

Откриха следи от аварията във Фукушима в калифорнийско вино

Щракнете перфектното селфи час преди залез Дръжте телефона на нивото на лицето или малко по-нагоре, никога отдолу

Али Хаменей: Преговорите с Вашингтон ще бъдат очевидна грешка

Волен Сидеров с контрапроверки по морето

Банков обир в Несебър Отмъкнаха 100 000 лева

Правнучка на фотографа Димитър Карастоянов откри изложба Германски шпионски камери колкото кибрит и дагеротипия на 168 години пазят в музея на фотографията в Казанлък

Обвиниха в опит за убийство нападателя от Любек

Билбордовете с голи мъже влияят и на двата пола

Австралийски учени установили, че билбордовете с реклами на атлетични голи мъже до кръста въздействат не само на дамите, а и на другите мъже, съобщава „Дейли мейл“.

Представителите на силния пол са склонни за поемат големи финансови рискове, когато видят подобни фотоси. За разлика от тях, когато жените видят полуголи свои посестрими, не се впускат в рискови парични ситуации.

Екипът на Юджин Чан от Технологическия университет в Сидни установили, че ако искат банките да привлекат повече клиенти от мъжки пол, те просто трябва да поставят пред входовете им постери с голи до кръста мачовци.

В експериментите участвали 180 хетеросексуални доброволци от мъжки и женски пол. Те били разделени на групи и им били показвани снимки от рекламни кампании.

Австралийският екип констатирал, че когато хетеросексуалните мъже видят изображение на друг, физически привлекателен мъж, те го считат като конкурент в привличането на атрактивна партньорка. Поради тази причина по-малко атрактивният индивид е склонен на рискове, за да увеличи благосъстоянието си, тъй като жените се впечатляват силно и от материалните блага.

Реакцията е подсъзнателна и е била еволюционно фиксирана в мъжкия модел на поведение. Доброволците, които се оценявали като по-малко атрактивни, поемали по-високи финансови рискове, при вида на „красива конкуренция“.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.