Билбордовете с голи мъже влияят и на двата пола

Австралийски учени установили, че билбордовете с реклами на атлетични голи мъже до кръста въздействат не само на дамите, а и на другите мъже, съобщава "Дейли мейл".

Представителите на силния пол са склонни за поемат големи финансови рискове, когато видят подобни фотоси. За разлика от тях, когато жените видят полуголи свои посестрими, не се впускат в рискови парични ситуации.

Екипът на Юджин Чан от Технологическия университет в Сидни установили, че ако искат банките да привлекат повече клиенти от мъжки пол, те просто трябва да поставят пред входовете им постери с голи до кръста мачовци.

В експериментите участвали 180 хетеросексуални доброволци от мъжки и женски пол. Те били разделени на групи и им били показвани снимки от рекламни кампании.

Австралийският екип констатирал, че когато хетеросексуалните мъже видят изображение на друг, физически привлекателен мъж, те го считат като конкурент в привличането на атрактивна партньорка. Поради тази причина по-малко атрактивният индивид е склонен на рискове, за да увеличи благосъстоянието си, тъй като жените се впечатляват силно и от материалните блага.

Реакцията е подсъзнателна и е била еволюционно фиксирана в мъжкия модел на поведение. Доброволците, които се оценявали като по-малко атрактивни, поемали по-високи финансови рискове, при вида на "красива конкуренция".

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Лайфстайл