БСП настоява КЕВР да провери сделката с ЧЕЗ

Шефът на „Балкантурист“: Кризата а кадри в туризма е много сериозна

Кола блъсна един от създателите на “Новичок”

Чешкият премиер съди словашки вестник за твърдение, че е бил агент на комунистическите тайни служби

Оправдаха окончателно Николай Ненчев по делото за военните униформи

Турската централна банка повиши основната си лихва

Възможни са забавяния на граничните пунктове заради профилактика на информационната система

Обявиха международния конкурс за нов градски център на Велико Търново Архитекти от седем държави ще оценяват предложенията

СОС избира Владимир Клисуров за временно изпълняващ длъжността кмет на “Младост”

Григор измете Симон от Барселона

Изложба представя България като кино дестинация Симон Варсано е автор на снимките

Данък за колите според газовете Облагането на доходите няма да се променя

Роналдо и Меси вече не са сами

Заемите нараснаха с 555 милиона лева Хората спестиха 2,5 млрд. лв. за година

Фандъкова: Висшето транспортно училище вече обучава 120 машинисти и инженери за третия лъч на метрото

Билбордовете с голи мъже влияят и на двата пола

Австралийски учени установили, че билбордовете с реклами на атлетични голи мъже до кръста въздействат не само на дамите, а и на другите мъже, съобщава “Дейли мейл”.

Представителите на силния пол са склонни за поемат големи финансови рискове, когато видят подобни фотоси. За разлика от тях, когато жените видят полуголи свои посестрими, не се впускат в рискови парични ситуации.

Екипът на Юджин Чан от Технологическия университет в Сидни установили, че ако искат банките да привлекат повече клиенти от мъжки пол, те просто трябва да поставят пред входовете им постери с голи до кръста мачовци.

В експериментите участвали 180 хетеросексуални доброволци от мъжки и женски пол. Те били разделени на групи и им били показвани снимки от рекламни кампании.

Австралийският екип констатирал, че когато хетеросексуалните мъже видят изображение на друг, физически привлекателен мъж, те го считат като конкурент в привличането на атрактивна партньорка. Поради тази причина по-малко атрактивният индивид е склонен на рискове, за да увеличи благосъстоянието си, тъй като жените се впечатляват силно и от материалните блага.

Реакцията е подсъзнателна и е била еволюционно фиксирана в мъжкия модел на поведение. Доброволците, които се оценявали като по-малко атрактивни, поемали по-високи финансови рискове, при вида на “красива конкуренция”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.