На 20 април 2018 да почерпят

Лекар, обвинен за смъртта на поп певеца Принс, ще плати 30 000 долара глоба

Изявление на президента Румен Радев след заседание на КСНС на тема „Актуални рискове и заплахи за националната сигурност на Република България. Състояние на Въоръжените сили. Необходими мерки“

Корнелия Нинова: Предложих в модернизацията на армията да се включат Българската отбранителна индустрия и бизнеса

Прессекретариатът на президента срещу Цветан Цветанов: Прокарвал ли е Радев становище срещу НАТО на КСНС

Министър Красимир Каракачанов: Очакваме над 130 млн. лева за отбрана до 2019 г.

Пентагонът: Сирийското правителство запазва ограничена възможност за химическо нападение в бъдеще

Пази ни армия без хора и техника Войникът получава по-ниска заплата от шофьор в градския транспорт

Иракчанка опита да влезе в Румъния с чужд британски паспорт, закупен в България

Пишат как се започва бизнес Въвеждат електронни обществени поръчки

Министър Ангелкова: Това лято очакваме значителен растеж на чуждестранните туристи

ЦСКА в кубчето на Рубик

Мутри изнудили баба да пренася кокаин Банда от 7 врачани вече е зад решетките, един от тях бил беглец от правосъдието

„Трансформации“-те на Благой Иванов

Вижте акцентите от броя на “Труд” в петък, 20 април 2018

Тръгна рекламата на България по Eurosport, Discovery, Euronews и National Geographic

Министърът на туризма Николина Ангелкова даде старт на телевизионната кампания на България по паневропейските телевизии Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel. Рекламните клипове на страната ни вече се излъчват и по четирите тв канала.

„Направихме всичко възможно кампанията да стартира максимално бързо и да усвоим ефективно европейското финансиране“, каза Ангелкова. Излъчванията по някои от телевизиите са започнали още в началото на март, като вече са обхванали и четирите канала. За да се стартира максимално бързо, са използвани вече съществуващи клипове, които са допълнително адаптирани за кампанията – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм.

„Рекламната кампания по паневропейските телевизии е част от мерките за компенсиране спада на руски и украински туристи, като очакваме засилен интерес от Германия, Австрия и Франция“, допълни Ангелкова. По данни от туроператори за летния сезон се очаква ръст и на туристите от Полша (с 6-7%), Чехия (с 5-6%) и съседните балкански страни (Турция – около 10%; Гърция – около 10%; Сърбия – около 2%, Македония – 3 %). За Литва, Латвия и Молдова прогнозите са за значителни ръстове от над 40%. Положителни са очакванията и за записванията от Беларус – ръст с около 5%. „Тези данни не трябва да ни успокояват – браншът е сериозно притеснен за летния сезон и ние ще търсим всички възможности за привличане на повече туристи“, подчерта министърът на туризма.

Проектът за реклама на България по паневропейските телевизии се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., като неговото изпълнение през годините е било забавено. В последните месеци екипът на министерството ускори всички процедури, за да усвои ефективно европейското финансиране.

Четирите медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, също държави от Близкия Изток, Африка и Азия. Покритието само на Eurosport е 15 млн. зрители на ден в 54 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света.

Според анализите и проучванията именно европейските държави са сред основните целеви и генериращи пазари за българския туризъм. По данни на Националния статистически институт за 2014 г. страните от ЕС са с относителен пазарен дял в България от над 60 % и общ обем от близо 4,5 млн. туристи (ръст от 6.1% спрямо 2013 г.).

По всеки от четирите канала ще се проведат 3 вълни на излъчване на рекламни клипове с продължителност по 8 седмици всяка, като в края на годината рекламните спотове ще са достигнали над 20 000 излъчвания на няколко континента. Клиповете са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език, като се работи и по други езикови версии. Клиповете ще бъдат излъчвани в праймтайма на телевизиите предимно вечер и в сутрешните емисии.

В момента се финализират преговори с телевизиите за посещения на снимачни екипи в България, което е бонус към сключения договор. Друга допълнителна безплатна активност, върху която работи екипът на министерството, е реклама в интернет каналите на четирите медии.

Излъчванията се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Той е на обща стойност от около 2,5 млн. евро без ДДС и се финансира по ОП „Регионално развитие“.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.