Тръмп каза, че никой президент на САЩ не е бил толкова твърд към Русия като него

Поругаха гроба на Стефан Стамболов Разрушен е и паметникът на Каблешкови

Берлин незаконно депортирал екстремист Върнатият на Тунис Сами А. е бил бодигард на Осама бен Ладен

Четири уволнения заради чумата разпореди Борисов (обзор) Браншът и правителството се споразумяха, карантината ще продължи шест месеца

Животновъди даряват кози от стадата си на засегнатите от чумата

20% по-малко безработни жени 14,4% разлика в заплатите на двата пола

Баварски патрули на границата с Австрия

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 18 юли 2018

„Боинг“ получи поръчка за два нови „Еър Форс 1“ Сделката е на стойност 3,9 млрд. долара

Плащаме в брой до 5000 лева

Криминално проявен мъж буйствал в автобус на градския транспорт и отправил заплахи към водача

12 000 деца са отпаднали от клас 2000 върнати, но отново напуснали

САЩ добиха 11 милиона барела суров петрол за един ден за първи път в историята

Унгария се изтегля от миграционен пакт на ООН Споразумението ще бъде окончателно прието през декември

Въвеждаме еврото от лятото на 2022 г. Трябва да престоим в ERM II поне 3 години, каза Валдис Домбровскис

Откриха и втората черна кутия на катастрофиралия самолет

И втората черна кутия на катастрофиралия самолет в Алпите вече е открита, съобщава „Гардиън“.

Тя обаче е силно увредена – според изданието в нея липсва чипът с паметта, който още се издирва от спасителните екипи.

Първата черна кутия бе открита вчера, също в лошо състояние. Но френските власти се надяват, че тя може да бъде разчетена.

Луфтханза съобщи днес, че няма обяснение за причините за катастрофата на самолета на дъщерната й компания Джърмънуингс, който се разби вчера във френските Алпи и уби 150 души.

Разследващите продължават да се опитват да разберат какво е причинило най-тежката авиокатастрофа във Франция от 15 години насам, предава Ройтерс. Според тях заради отдалечеността на мястото на катастрофата, което е в трудно достъпен район, ще са нужни дни преди да бъде съставена ясна картина на трагедията. Те казаха все пак, че фактът, че останките са разпръснати на малка територия, показва, че едва ли самолетът е експлодирал във въздуха, което изключва версията за терористична атака.

„Необяснимо е как това може да се случи със самолет без технически проблеми и с опитен, трениран в Луфтханза пилот“, казва пред Ройтерс във Франкфурт главният изпълнителен директор на компанията Карстен Шпор.

От Луфтханза съобщиха, че 24-годишният самолет е бил на ремонт в понеделник – поправян е люкът, през който се спуска носовият колесник при кацане. Говорителка на компанията каза, че това не е заплашвало сигурността на полетите, а ремонтът е направен, за да се намали шумът.

Полицаи е екипи от съдебна медицина пеша и с хеликоптери изследват мястото на около 100 км от Ница, където лайнерът падна на път от Барселона за Дюселдорф.

„Когато отиваме на място на катастрофа очакваме да намерим част от фюзелажа, но тук не веждаме абсолютно нищо, казва пилотът Хавиер Роа, който координира въздушните операции. Той обяснява, че екип от следователи е бил спуснат от хеликоптер на мястото. Те работят вързани един за друг на стръмния склон на около 2000 м надморска височина. Ще е нужна поне седмица, за да се намерят всички останки от жертвите, добави той.

Намерената черна кутия на самолета, която записва разговорите в пилотската кабина е повредена. „Чертана кутия е повредена, но ще трябва да я сглобим в следващите няколко часа, за да стигнем до дъното на тази трагедия“, каза френският вътрешен министър Бернар Казньов пред радио РТЛ. 

Сред жертвите са 72 германци, 49 испанци, един американец, един мароканец и граждани на Великобритания, Аржентина, Австрия, Белгия, Колумбия, Дания, Израел, Япония, Мексико и Холандия, съобщиха френските власти. Те ще трябва да бъдат идентифицирани чрез ДНК експертизи, което ще отнеме седмици. 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.