Жителите на Косовска Митровица дължат 13 млн. евро за вода

НОКА иска промени в стандарта за българските млечни продукти

Поход от Велико Търново до хижа „Божур“ дава начало на кампанията ‚Движи се и победи“ Туристическата разходка ще е тази събота

Енергийният министър Петкова ще посети „Мини Марица-изток“

Тотален хаос в район “Младост”, няма кой да замести Иванчева

Иззеха голямо количество фалшификати на световни марки от магазин в Пловдив

Американска отнесе 500 долара глоба заради недекларирана ябълка

34 бармани мерят сили в национално състезание За първи път ги изпитват и на теория

ПАСЕ посъветва Турция да отмени предсрочните президентски и парламентарни избори

Сотир Цацаров в Брюксел: Тероризмът не е само бомби и гибел на невинни хора, а е в компютрите и социалните мрежи

Архитекти на електровелосипеди ще се грижат за парковете в София Осигурени са 10 колела

Шофьор с 1,40 промила алкохол метна 50 лева на полицаи

Специалисти: Парите за психиатричната помощ не стигат дори за оцеляването й

Георги Свиленски: БСП ще внесе искане за оставка на зам.-председателя на парламента Емил Христов

Китайка се озова в болница, след като куче падна на главата ѝ (ВИДЕО)

Откриха и втората черна кутия на катастрофиралия самолет

И втората черна кутия на катастрофиралия самолет в Алпите вече е открита, съобщава “Гардиън”.

Тя обаче е силно увредена – според изданието в нея липсва чипът с паметта, който още се издирва от спасителните екипи.

Първата черна кутия бе открита вчера, също в лошо състояние. Но френските власти се надяват, че тя може да бъде разчетена.

Луфтханза съобщи днес, че няма обяснение за причините за катастрофата на самолета на дъщерната й компания Джърмънуингс, който се разби вчера във френските Алпи и уби 150 души.

Разследващите продължават да се опитват да разберат какво е причинило най-тежката авиокатастрофа във Франция от 15 години насам, предава Ройтерс. Според тях заради отдалечеността на мястото на катастрофата, което е в трудно достъпен район, ще са нужни дни преди да бъде съставена ясна картина на трагедията. Те казаха все пак, че фактът, че останките са разпръснати на малка територия, показва, че едва ли самолетът е експлодирал във въздуха, което изключва версията за терористична атака.

“Необяснимо е как това може да се случи със самолет без технически проблеми и с опитен, трениран в Луфтханза пилот”, казва пред Ройтерс във Франкфурт главният изпълнителен директор на компанията Карстен Шпор.

От Луфтханза съобщиха, че 24-годишният самолет е бил на ремонт в понеделник – поправян е люкът, през който се спуска носовият колесник при кацане. Говорителка на компанията каза, че това не е заплашвало сигурността на полетите, а ремонтът е направен, за да се намали шумът.

Полицаи е екипи от съдебна медицина пеша и с хеликоптери изследват мястото на около 100 км от Ница, където лайнерът падна на път от Барселона за Дюселдорф.

“Когато отиваме на място на катастрофа очакваме да намерим част от фюзелажа, но тук не веждаме абсолютно нищо, казва пилотът Хавиер Роа, който координира въздушните операции. Той обяснява, че екип от следователи е бил спуснат от хеликоптер на мястото. Те работят вързани един за друг на стръмния склон на около 2000 м надморска височина. Ще е нужна поне седмица, за да се намерят всички останки от жертвите, добави той.

Намерената черна кутия на самолета, която записва разговорите в пилотската кабина е повредена. “Чертана кутия е повредена, но ще трябва да я сглобим в следващите няколко часа, за да стигнем до дъното на тази трагедия”, каза френският вътрешен министър Бернар Казньов пред радио РТЛ. 

Сред жертвите са 72 германци, 49 испанци, един американец, един мароканец и граждани на Великобритания, Аржентина, Австрия, Белгия, Колумбия, Дания, Израел, Япония, Мексико и Холандия, съобщиха френските власти. Те ще трябва да бъдат идентифицирани чрез ДНК експертизи, което ще отнеме седмици. 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.