Върхът на Джеймс Бонд Интерактивни изживявания с автомобилите на Агент 007

Вижте как Кейт и Уилиам излизат от болницата с новородения принц

Александра Богданска-Петканова на почивка без мъжа си

Шофьор на претъпкан бус “вежливо” подхвърлил 30 лева подкуп на пътни полицаи

Спираме да ядем боклуците на Европа В София бе обсъдено бъдещето на здравните системи

Бившият лидер на босненските сърби Радован Караджич настоя за отмяна на присъдата му за геноцид

Трябва ли да ми изплащат „клас“ със задна дата, ако е дължим

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 24 април 2018

Д-р Мирослав Ненков: Таксата при общопрактикуващите лекари трябва да се увеличи

МО купува леки коли за един милион

Славчо Атанасов: Последните 20 години по стадионите се получиха много неприятни неща

Първа лека катастрофа за новите шофьорски закони (обзор) Депутати, катаджии и чиновници изслушаха куп забележките от експерти

Държавният дълг се понижи до 25% от БВП

Общинари събират пари за главния архитект на София Симеон Славчев: Бих призовал цялото общество да се включи в тази морална битка

Димитър Делчев: В момента дясното не може да се обедини

Френската прокуратура: Вторият пилот вероятно нарочно е разбил самолета! (Видео)

Кадър от Twitter/ ABC News

Вторият пилот на катастрофиралия самолет на Джърмануингс е останал сам в кабината, преди машината да се разбие в Алпите.

Това стана ясно на пресконференция на прокуратурата в Марсилия, информират световните агенции.

От разчетената информация на черната кутия френските власти разполагат с данни какво е ставало в кабината през последните 31 минути на полета (какви са правилата за действие на пилотите на А320 – вижте във видеото).

Втората черна кутия все още се издирва.

Брус Робен, водещ прокурор в разследването на катастрофата, обясни, че в един момент капитанът на полета е помолил втория пилот да поеме управлението на самолета. “След това се чува шум като от дърпане на седалка и се затваря врата.”, каза Робен.

Вероятно вторият пилот е бил жив чак до смъртоносния сблъсък на самолета в планинските зъбери. До края на записа от черната кутия се чува дишане.

В кабината се е чул сигнал за тревога, след което някой започва да чука и блъска по вратата. “Като че ли някой е искал да разбие вратата”, каза Брус Робен.

Междувременно други самолети се опитвали да установят контакт с полет 4U9525, но без успех.

Капитанът на няколко пъти казва: Пусни ме да вляза!

Вторият пилот обаче не реагира.

“По наше общо мнение вторият пилот чрез съзнателната липса на реакция е отказал да отвори вратата на капитана. Той съзнателно е започнал рязкото снижаване на самолета”, заяви още прокурор Брус Робен. Възможно е целта му да е била “да разбие самолета”, допълни той.

Причините за подобно поведение не са известни.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.