Почина световноизвестната оперна прима Христина Ангелакова

“Левски” на бараж за Лига Европа

БСП и ГЕРБ на балотаж за кметския пост в Галиче

И при храната има мода Кои са основните кулинарни трендове

Катастрофа между камион и товарен микробус край Монтана Един човек е пострадал

Медиците от болницата в Ловеч излязоха на пореден протест

Графа е първият, който се раздели със свой талант в „Гласът на България“

Стоичков срещу Зидан в Париж

Прогнозата на Светлана Тилкова – Алена за кралската сватба: Кармична разплата тегне над брака на Хари и Меган Принцът се жени без да е сигурен, а новата херцогиня на Съсекс ще се дразни на характера му

Отровни слухове текат от чешмите в София В норма са всички проби, увериха институциите, отговорни за проследяването и контрола

Ивет Лалова първа на 200 метра в Турция

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 21 май 2018

Министър Каракачанов: Страните от Балканския регион трябва да обединят усилия за укрепването на сигурността и стабилността

Радев дарява Путин с кортик За Медведев носи картина, изобразяваща мемориалния храм в град Шипка

Патриархът благослови хор „Гусла“ и маестро Бобевски Ученици от цял свят дойдоха за юбилея на диригента

Audi R8 – германски ураган

Audi представи второто поколение R8. Централно разположеният двигател V10 и нова система quattro за задвижване на четирите колела подобряват скоростните качества и пътното поведение на върховия модел на компанията. Конструкторите са обърнали специално внимание на динамиката и още от началото на проекта в работата са включени пилоти. В знак на сътрудничеството с тях на премиерата бе показана и състезателната версия Audi R8 LMS, която трябва да направи фурор по пистите. Половината от компонентите са същите като при серийния автомобил.

За да постигнат желаните скоростни характеристики, инженерите са свалили значително теглото на колата. База за новия R8 е шасито от карбон и алуминий, върху което е изграден Lamborghini Huracan. С маса 1454 кг германският атлет е с 50 кг по-лек от първото си издание.

Запазена е концепцията за централно разположен двигател. Двойното предаване вече работи с ламелен съединител, който разпределя променливо въртящия момент между предната и задната ос. Големият дифузьор прави задницата да изглежда по-внушителна и в същото време подобрява притискането. А това е необходимо при максималната мощност от 610 конски сили. Ако на някого толкова коне му се виждат много, може да заложи на другата версия със 70 конски сили по-малко.

R8 ще излезе на пазара през лятото в две нива на мощност. В по-слабата моторът V10 развива 540 конски сили, а във върховата V10 plus – 610. Топверсията разполага с идентичен ресурс като Lamborghini Huracan. Спринтьорските й качества също се изравняват с тези на италианската машина – ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди, от 0 до 200 км/ч за 9,9 секунди и максимална скорост 330 км/ч. Средният разход възлиза на 11,8 л по данни на производителя. За по-ниската консумация спомага автоматичната трансмисия с двоен съединител, която заменя досегашните предавателни кутии – секвенционална и механична.

Повече за Audi R8 четете в новия брой на сп. “Авто Труд”

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.