Дидо от Д2 се класира за финала на „Фермата“!

Учени от БАН предлагат нов психотест за шофьори

Заев: Армията на Косово се появява в неподходящо време

В 75 училища у нас вече няма хартиен дневник

Турската армия готова за операция в Сирия Ердоган: САЩ да изтеглят кюрдите

Борисов: Нито веднъж не съм застанал срещу решение на президента Май месец ще има европейски избори и ще видим кой колко струва, каза премиерът

По 12 години затвор за мъжете, измъчвали таксиметров шофьор във Врачанско

Задължителна ясла за деца от гета в Дания Неспазването на закона лишава от детски надбавки

Министерството на културата официално се присъедини към проекта ТРАДУКИ

Меркел подкрепи мерките на Макрон за справяне с протестите

Шокиращи сметки за топла вода изненадаха търновци

Никола Василев е новият изпълнителен директор на БДЖ

Ирландският парламент разреши абортите

Биг Бенд- Благоевград и музикално училище „Престо” подариха коледен концерт на жители и гости на града

Харчим 275 лв. на човек за празниците Цените са със 7-11 на сто по-високи спрямо миналата година

Audi R8 – германски ураган

Audi представи второто поколение R8. Централно разположеният двигател V10 и нова система quattro за задвижване на четирите колела подобряват скоростните качества и пътното поведение на върховия модел на компанията. Конструкторите са обърнали специално внимание на динамиката и още от началото на проекта в работата са включени пилоти. В знак на сътрудничеството с тях на премиерата бе показана и състезателната версия Audi R8 LMS, която трябва да направи фурор по пистите. Половината от компонентите са същите като при серийния автомобил.

За да постигнат желаните скоростни характеристики, инженерите са свалили значително теглото на колата. База за новия R8 е шасито от карбон и алуминий, върху което е изграден Lamborghini Huracan. С маса 1454 кг германският атлет е с 50 кг по-лек от първото си издание.

Запазена е концепцията за централно разположен двигател. Двойното предаване вече работи с ламелен съединител, който разпределя променливо въртящия момент между предната и задната ос. Големият дифузьор прави задницата да изглежда по-внушителна и в същото време подобрява притискането. А това е необходимо при максималната мощност от 610 конски сили. Ако на някого толкова коне му се виждат много, може да заложи на другата версия със 70 конски сили по-малко.

R8 ще излезе на пазара през лятото в две нива на мощност. В по-слабата моторът V10 развива 540 конски сили, а във върховата V10 plus – 610. Топверсията разполага с идентичен ресурс като Lamborghini Huracan. Спринтьорските й качества също се изравняват с тези на италианската машина – ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди, от 0 до 200 км/ч за 9,9 секунди и максимална скорост 330 км/ч. Средният разход възлиза на 11,8 л по данни на производителя. За по-ниската консумация спомага автоматичната трансмисия с двоен съединител, която заменя досегашните предавателни кутии – секвенционална и механична.

Повече за Audi R8 четете в новия брой на сп. „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.