Румяна Арнаудова за арестите в КАТ-Габрово: Касае се за длъжностни и документни престъпления

Атаката срещу дизела е истерия и балон Обсъждат по-високи данъци и такси

Нов тест по български език и литература за седмокласниците от догодина

Труд Уикенд – един вестник за два дни Безгрижна неделя с чаровния 80-страничен брой на вестник "Труд"

Кражба на кабели остави без ток 1200 домакинства в Монтана

Нигяр Джафер: Назначаването на д-р Дечо Дечев за управител на НЗОК е приятна изненада

Системата спъва лечението на психично болните 70% от легловата база трябва да се преструктурира

Трима задържани при полицейска операция в КАТ-Габрово

Хърватската икономика отбелязала 10% ръст заради футбола

Сменяме касовите апарати до март 2019 г. Около 200 хил. търговци ще трябва да купят нови устройства

Излъчен е победител в конкурса за тикет система на София

САЩ евакуират стотици „бели каски“ от югозападна Сирия

Главният архитект на София Здравко Здравков: Никой няма резервирано паркомясто в центъра Предстои преобразяване около храма „Св. Александър Невски“, при Центална гара и в бункера на мавзолея

Лютеницата в детските градини по стандарт

ВСС търси европейски опит за противодействие на атаки през медиите

Audi R8 – германски ураган

Audi представи второто поколение R8. Централно разположеният двигател V10 и нова система quattro за задвижване на четирите колела подобряват скоростните качества и пътното поведение на върховия модел на компанията. Конструкторите са обърнали специално внимание на динамиката и още от началото на проекта в работата са включени пилоти. В знак на сътрудничеството с тях на премиерата бе показана и състезателната версия Audi R8 LMS, която трябва да направи фурор по пистите. Половината от компонентите са същите като при серийния автомобил.

За да постигнат желаните скоростни характеристики, инженерите са свалили значително теглото на колата. База за новия R8 е шасито от карбон и алуминий, върху което е изграден Lamborghini Huracan. С маса 1454 кг германският атлет е с 50 кг по-лек от първото си издание.

Запазена е концепцията за централно разположен двигател. Двойното предаване вече работи с ламелен съединител, който разпределя променливо въртящия момент между предната и задната ос. Големият дифузьор прави задницата да изглежда по-внушителна и в същото време подобрява притискането. А това е необходимо при максималната мощност от 610 конски сили. Ако на някого толкова коне му се виждат много, може да заложи на другата версия със 70 конски сили по-малко.

R8 ще излезе на пазара през лятото в две нива на мощност. В по-слабата моторът V10 развива 540 конски сили, а във върховата V10 plus – 610. Топверсията разполага с идентичен ресурс като Lamborghini Huracan. Спринтьорските й качества също се изравняват с тези на италианската машина – ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди, от 0 до 200 км/ч за 9,9 секунди и максимална скорост 330 км/ч. Средният разход възлиза на 11,8 л по данни на производителя. За по-ниската консумация спомага автоматичната трансмисия с двоен съединител, която заменя досегашните предавателни кутии – секвенционална и механична.

Повече за Audi R8 четете в новия брой на сп. „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.