НФСБ със закон за футболното хулиганство

Синът на Валери Симеонов преодолял наркозависимост

Работодатели от Варненско готвят протест заради скъп ток от ТЕЦ Варна

11 българи са спечелили над 1 млн. долара на покер Фахредин Мустафов получи половин милион на турнир в Барселона

Инспекторите на ОЗХО взеха проби в Дума

Слизат от педалите на пешеходна пътека Велосипедистите масово вършат нарушения, някои не са и чували, че има правила

Вижте акцентите от броя на “Труд” в неделя, 22 април 2018

10 000 унгарци протестираха за свобода на медиите

Мегз показа зърна на светско парти

Заев: Никога не сме били толкова близо до решение за името

Печено морско свинче? Не, мерси Най-странните ястия по целия свят

Иконите на Дончо Дончев Картините могат да бъдат разгледани в галерия “Валер” до 11 май

Индия ще конфускува имоти на избягали от страната престъпници

„Лъвове” печелят конкурс за красота Награди за Peugeot 308 и Peugeot 3008

Меркел призова момичетата да учат инженерни науки

Експерт: Вторият пилот се вписва в профила на терорист

“Прави страшно силно впечатление това, че и Франция, и Германия усилено се пазят от категоричност по отношение на предумишлено действие на пилота. Подобно разследване може да продължи месеци, дори и години. Сигурен съм, че следователите обаче ще се доберат до истинската причина”, коментира пред Нова тв. експертът по сигурност и антитероризъм Славчо Велков.

“Европа предпоставя терористите като някакви брадясали типови, дошли от Близкия Изток и като че ли иска да пренебрегне факта, че през последните няколко години се зароди един нов тип тероризъм – този на хората, които се самомотивират под влиянието на някакви събития – лични причини, психологически, идеология”, на мнение е Велков.

„Нещата трябва да се наричат с истинските им имена. Когато човек убива себе си и още 150 души, този човек се вписва в профила на терорист. Ако питат близките на загиналите, те няма да го определят с други думи”, допълни експертът.

“Всеки пилот с идването си на работа върви по строго определени процедури. Във всеки един момент, ако се смята, че пилотът физически или психически не е добре, той може да откаже изпълнение на полет. Преминаването на тези тестове е доста тежко и отнема няколко дни. След това всяка година на редовните медицински прегледи се проверяват от психолози”, обясни от своя страна командирът на Еърбъс Камен Филипов.

Той допусна версията, че вторият пилот може да е получил инсулт.

“Има случаи на хора, които извършват познати, но нерегламентирани действия. Снижението, за което се говори, не е аварийно. Според мен това е нелепо стечение на обстоятелствата”, на мнение е той.

По думите на авиационния психолог Десислава Георгиева авиационната система е една от най-регулираните в света, именно защото е високо рискова и изпълнението на задачите на летателния персонал е свързана с преживяване на стрес, тъй като се носи отговорност за много хора.

„По регламент задължително всеки кандидат за обучение преминава доста сериозно психологическо изследване”, поясни Георгиева.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.