На 18 юли 2018 да почерпят

Играчите на „Левски“ стоят час и половина в съблекалнята след отпадането

Ултрасите заградиха „Герена“

Делио Роси: Оставка? Не се предавам, но ще говоря с шефовете

Време е прокуратурата да се самосезира

„Левски“ направи всичко, за да отпадне от „Вадуц“ и успя! Феновете бесни!

400 проби за чумата във Франция, за да потвърдят резултатите Дават средно по 327 лв. на глава добитък под селекционен контрол

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 18 юли 2018

Феновете на „Левски“ поискаха оставката на Роси, опитват да нахлуят на терена (СНИМКИ)

Дуел за поръчки между Боинг и Еърбъс (ИНФОГРАФИКА)

Една нова кола на 400 души от населението По ръст на продажбите влизаме в топ 5 на ЕС

Бизнесменът Мирослав Хинков и съпругата му пътували в самолета, пуснат без проверка на Летище „София“ И двамата имали лиценз за пилот

Джихадистите се заканиха на Кипър, полицията отрича

Бойко Борисов: По време на мандатите на БСП сивата икономика става огромна Щом дойде наше правителство - изсветлява, заяви премиерът

Адвокат иска 100 000 лв. от прокуратурата Юристът се жалва, че е претърпял психическо напрежение и е уронено името му

Експерт: Вторият пилот се вписва в профила на терорист

„Прави страшно силно впечатление това, че и Франция, и Германия усилено се пазят от категоричност по отношение на предумишлено действие на пилота. Подобно разследване може да продължи месеци, дори и години. Сигурен съм, че следователите обаче ще се доберат до истинската причина”, коментира пред Нова тв. експертът по сигурност и антитероризъм Славчо Велков.

„Европа предпоставя терористите като някакви брадясали типови, дошли от Близкия Изток и като че ли иска да пренебрегне факта, че през последните няколко години се зароди един нов тип тероризъм – този на хората, които се самомотивират под влиянието на някакви събития – лични причини, психологически, идеология”, на мнение е Велков.

„Нещата трябва да се наричат с истинските им имена. Когато човек убива себе си и още 150 души, този човек се вписва в профила на терорист. Ако питат близките на загиналите, те няма да го определят с други думи”, допълни експертът.

„Всеки пилот с идването си на работа върви по строго определени процедури. Във всеки един момент, ако се смята, че пилотът физически или психически не е добре, той може да откаже изпълнение на полет. Преминаването на тези тестове е доста тежко и отнема няколко дни. След това всяка година на редовните медицински прегледи се проверяват от психолози”, обясни от своя страна командирът на Еърбъс Камен Филипов.

Той допусна версията, че вторият пилот може да е получил инсулт.

„Има случаи на хора, които извършват познати, но нерегламентирани действия. Снижението, за което се говори, не е аварийно. Според мен това е нелепо стечение на обстоятелствата”, на мнение е той.

По думите на авиационния психолог Десислава Георгиева авиационната система е една от най-регулираните в света, именно защото е високо рискова и изпълнението на задачите на летателния персонал е свързана с преживяване на стрес, тъй като се носи отговорност за много хора.

„По регламент задължително всеки кандидат за обучение преминава доста сериозно психологическо изследване”, поясни Георгиева.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.