Вижте какво реши Министерският съвет днес, 25 април 2018

Нови обвинения за Десислава Иванчева и заместниците й

Весела Лечева: Лиляна Павлова и Красен Кралев няма да си подадат оставките, но дължат голямо извинение на младите хора

Бойко Борисов: България намали външния си дълг с 2,3 милиарда лева

Прокуратурата внесе обвинителен акт срещу бивш съдия и срещу адвокат

Търгове ще определят нивата на рентите за земеделска земя Компанията за управление на земя "Агрион" отдава парцелите чрез тайно наддаване

Ротрианци дариха автомобил на социален дом в Свищовско

Тимуровци с акция в помощ на самотна майка от Горна Оряховица

Пожарникари спасиха щъркелово яйце в Балкана

Свищовлия ще отговаря за зверски побой на съгражданин

Заловиха апаш, разиграл нова измама – „пратка за кмета”

Сотир Цацаров: Желяз Андреев няма да бъде екстрадиран, постигнахме консенсус със САЩ

Пощаджия осъден на 6 години затвор за кражба на влогове

Задигнаха 100 000 лева от банкомат

Повдигнаха обвинение на мъж за лъжесвидетелстване

Историята помни и други умишлено причинени от пилоти самолетни катастрофи

Случаите, когато пилоти сами разбиват управляваните от тях пътнически самолети, са редки, но не липсват. Справка показва, че германският пилот Андреас Лубиц, който е обвинен за смъртта на 149-те пътници на “Germanwings” във Франция, е имал свои предшественици през годините, съобщава Нова тв.

На 29 ноември 2013 г. пада самолет на мозамбикските авиолинии с полет Мапуту-Луанда, загиват 33 души. Следователите установили, че капитанът е имал “ясно намерение” да свали и разбие самолета. Това показали записите на черната кутия. Португалският капитан боравил с автопилота по начин, който показвал, че целял да свали самолета.

На 31 октомври 1999 г. египетски “Боинг” с полет Ню Йорк – Кайро пада в Атлантическия океан малко след излитането му от Ню Йорк. Загиват всичките 217 души на борда. Анализът на черните кутии показва, че трагедията е предизвикана от пилота, който малко преди катастрофата обявил: “Просто изпълнявам моето решение. Предоставям своята съдбата в ръцете на Бога”. Египетските власти обаче отхвърлиха версията за самоубийство като причина за инцидента.

На 19 декември 1997 г. самолет на сингапурската авиокомпания “Силкеър” пада в индонезийска река по време на полета Джакарта – Сингапур. Там намират смъртта си всичките 104 души на борда. Американски следователи казват, че капитанът нарочно е разбил самолета, но следствието на Индонезия не стига до категорично заключение и посочва, че пилотското самоубийство е “правдоподобна хипотеза”. В същото време доклад на следователи от Сингапур констатира, че не е имало доказателства за финансови проблеми на екипажа. “Няма доказателства, че пилотът, вторият пилот или който и да е член на екипажа е имал склонност към самоубийство или мотив за умишлена предизвикване на катастрофата”, отбелязва докладът.

На 21 август 1994 г. пилотът на мароканската авиокомпания разбива самолета в планините Атлас малко след излитането му от град Агадир за Казабланка (вътрешен полет). Загиват 44 души. Последните думи на пилота показват, че става въпрос за самоубийство.

На 9 февруари 1982 г. японски пътнически самолет пада в Токийския залив на път за Ханеда (също вътрешен полет). Загиват 24 души. Следствието установява, че оцелелият пилот бил психически нестабилен.

Пилотско самоубийство е сред версиите за миналогодишната катастрофа на малайзийския самолет с 239 души на борда, който летя от Джакарта за Сингапур и още не е открит. По време на полета изненадващо бе прекъсната връзката с машината, а самолетът промени посоката.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.