Пожар изпепели къщата на бивш кмет на село Лютидол

Путин е готов да разшири действието на Договора за ограничаване на стратегическите настъпателни оръжия 

8 души, от които шест деца, загинаха след задушаване в камион в Либия

Британските депутати одобриха проектозакона за митническите правила след Брекзит

Вулканична лава рани 23 души на туристическо корабче на Хаваите

В САЩ задържаха рускиня по подозрение в шпионаж

САЩ и Русия „трябва да се разбират“, заяви Доналд Тръмп

Слънце до обед, следобед – дъжд

На 17 юли 2018 да почерпят

Вижте Илиана Раева по бански (МНОГО СНИМКИ)

Джон Маккейн: Пресконференцията на Тръмп с Путин беше срам

Пловдив посрещна частица от мощите на свети апостол Андрей Първозвани

Москва скастри Заев заради твърденията му за руска намеса в протестите в Македония

Александра Митева, БАБХ: Наличието на чума бе установено на 23 юни и потвърдено от френска лаборатория

Кметът поздрави бургаски спортисти

Фандъкова: Интересът към нощен градски транспорт е малък

Още следващата седмица, на 2 април, ще бъде пуснато метрото до Летище София. Това съобщи кметът на Столична община Йорданка Фандъкова в интервю по БТВ.

Във връзка с въвеждането на нощен градски транспорт, Йорданка Фандъкова коментира, че е правен такъв опит преди няколко години в столицата, но интереса на пътниците е бил изключително малък.

„Винаги е възможно да се правят нови експерименти, но сме правили този опит”, каза още тя. „В момента се правят вече пробите. До „Бизнес парка” предстои да бъде пуснато на 8 май. Определихме датите с г-н Братоев, очакваме да бъдем заедно с премиера г-н Борисов, който изключително помогна, заедно с министрите на транспорта и европейските фондове”, уточни тя и посочи, че линията до летището е знакова, тъй като София придобива съвсем друга роля като туристическа дестинация.

Фандъкова обясни, че по една специална програма са започнали усилена подмяна на транспортните средства. 66 са новите двойни счленени автобуса, до средата на годината ще бъдат въведени още 60. Кметът на Столична община отчете, че на 90% от тролейбусния парк е подменен.

На въпрос за въвеждането на „умните светофари”, Фандъкова поясни, че с тях ще се дава предимство не просто на най-голямата колоната, за да може да се съкращава времето за престой и да се пази околната среда, но е насочена за предимство на градския транспорт. „Това е европейска практика, която се надявам следващата година да започне изцяло”, подчерта тя.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.