Йорданка Фандъкова провери новоизградена детска градина в столичния квартал „Младост“ (СНИМКИ)

Внимание! Обирджии нападат туристи в района на Акропола

Румен Петков: ПП АБВ ще сезира и „Морска администрация“ за казуса с нефтонаходището на Галата

България и страните от Вишеградската група с обща позиция в защита на фермерите срещу търговците

В 7 от резервоарите на „Мопанг“ има близо 300 литра гориво Източването ще започне в края на август

КАТ установи близо 4700 нарушения по пътищата за ден, взе над 80 книжки (ВИДЕО)

Постоянен арест за спасител от басейн, обвинен в блудство с деца

Зърнокомбайн изгоря напълно при пожар в Обединение Разследват причините за огъня

Борисов: Не съм доволен от шефката на регистъра, ще има промени до дни

Задържаха голямо количество амфетамини при спецакция в Разград, двама са в ареста

Задържаха мъж, заподозрян за убийство на 38-годишен в столичния квартал „Орландовци“

Кола блъсна 62-годишна жена на пешеходна пътека в Търново

Двубоят Димитров – Джокович от Синсинати пряко по MAX Sport 1 и на Live.A1.bg довечера след 23:00 часа

Турската лира поевтиня под 6 лири за долар

Измерват качеството на въздуха заради сигнали за остра миризма в части на София

Лубиц многократно подвеждал другия пилот да напусне кабината

Изглежда, че Андреас Лубиц, помощник пилотът на обречения полет на “Джърмънуингс”, внимателно е планирал решението си да заключи капитана отвън и да разбие самолета, пише The Telegraph, като се позовава на публикации в германската преса.

Детайли от транскрипцията на записа от черната кутия разкриват, че Лубиц активно е окуражавал капитан Патрик Зондхаймер да го остави сам в контролната кабина, съобщава „Фокус“.

Смразяващо, когато капитан Зондхаймер провежда инструктаж за предстоящото приземяване в Дюселдорф, Лубиц отвръща „Да се надяваме“ и „Ще видим“. В заключителния момент на записа, може да се чуе как капитанът го моли да отвори вратата, преди да се опита да я разбие.

Детайли от транскрипцията на продължаващия час и половина запис, показват, че няколко пъти по време на полета Лубиц се опитва да убеди колегата си да му предаде контрола над самолета. Почти веднага след излизането на капитана започва спускане. На записа се чува автоматична аларма за загуба на височина – предупреждение, че самолетът се спуска твърде бързо. Скоро след това се чуват удари по вратата и гласът на капитана. „За Бога, отвори вратата“ казва той, докато пасажерите викат край него.
След няколко минути се чуват силни звуци от металически удари. Смята се, че капитанът се е опитвал да разбие вратата на кабината с брадва. „Отвори проклетата врата!“, крещи той.

Последно на записа се чуват виковете на пътници.

За изясняването на причините, довели до катастрофата на самолета на „Джърмънуингс“ над Френските Алпи, липсва централен компонент: седмица след трагичния инцидент следователите не успяват да открият т.нар. втора черна кутия на самолета, която би могла да даде нов тласък на разследванията, пише германският ежедневник Frankfurter Rundschau, цитиран от „Фокус“.

Разследващите органи се надяват данните за полета, съхранени на нея, да хвърлят по-ясна светлина върху това, което се е случило на борда на „Еърбъс“ А320, преди да се разбие в планинския масив североизточно от Марсилия. В сряда екипите, работещи по недостъпните склонове на Френските Алпи, намериха контейнера, но не и апаратурата, която записва данните от уредите на борда.

Кабинният рекордер, или т. нар. първа черна кутия, помогна на френската прокуратура да изгради версията за преднамерено сваляне на самолета от втория пилот Андреас Лубиц. Ако бъде намерено устройството, записващо полетните данни (т.нар. втора черна кутия), ще стане ясно дали все пак самолетът не е имал техническа неизправност, която е довела до трагичния край на полет 4U 9525.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.