Седмият CEEDS by Webit е посветен на BigData

BigData (големи масиви от данни), маркетинг и рекламни технологии и как те подпомагат развитието на малкия и среден бизнес са част от акцентите на седмото поредно издание на CEEDS by Webit, което тази година ще се състои на 21 и 22 април в София.

Най-голямото събитие за дигиталните, технологични и медия и рекламни пазари поставя фокус върху Централна и Източна Европа, а акцентът тази година ще бъде бъдещето на Европа и региона. Специален гост на събитието и участващ в програмата тази година ще бъде вицепрезидентът на Европейската комисия и комисар за единните дигитални пазари Андрус Ансип, заедно с още над 100 от най-известните имена в технологичната, дигиталната, маркетинг и стартъп сцена.

"Дигиталната трансформация на бизнеса се случва днес. Все повече фирми използват BigData, на базата на които се създават по-добри продукти и услуги, несравнимо по-успешни продажби и обслужване на клиенти, правят иновации и оптимизират маркетинг и рекламните бюджети", казва Пламен Русев, сериен предприемач, инвеститор в тех компaнии и основател на световната серия от събития Webit.

Най-голямата разлика между стандартните маркетингови проучвания, познати ни до момента и BigData е всеобхватността, която “големите данни” предлагат - от история на покупките и CRM данни до информация от социалните мрежи. Водеща е нуждата от анализ на оперативните данни, данните за поведението на потребителите онлайн и анализ на транзакциите от системите за продажби. Това е и причината, поради която бизнесът, който ги внедрява, става все по конкурентоспособен, докато другите губят пазарни позиции.

CEEDS'15 в София е за бизнеса, който иска да бъде сред най-успешните - независимо дали става дума за банки и финанси, здравеопазване, фармация, бързооборотни стоки, автомобилна индустрия или друго. Независимо дали говорим за най-голямата фирма или за малък и среден бизнес - зъболекари, адвокати, търговци на дребно и други.
Сред лекторите са управляващи директори и топ мениджъри от Google, Forbes, Experian, Philips, MEC Global, Group M, Socialmantic, Criteo, Akamai, Gfk, RadiumOne, SuperHosting.bg и много други.

Tech Summit, Marketing & Innovation Summit и стартиращи компании и инвестиции ще бъдат трите основни сцени на събитието и тази година, а паралелно на тях в програмата са включени редица уъркшопи, няколко събития на технологични и дигитални компании. Предвидена е и “Академия за вирусни кампании” (GoViral Academy), в която създателите на съдържание (предимно видео), рекламодатели и разработчици ще получат практични насоки за това как да създадат вирусно съдържание и как да го монетизират. Билети за събитието може да откриете на официалния сайт https://webit.bg/.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Технологии