Бащата на прегазения 6-годишен Петьо: Не вярвам в правосъдието, но има Господ

Общинска с ново ръководство Ангел Геков става изпълнителен директор

МВФ: Намалете лошите кредити

Десет души са загинали след рухване на жилищна сграда в Кайро

Руски депутат: Русия е изпитала 200 нови типове оръжия в Сирия

Лайпциг може да забрани дизеловите автомобили

Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Сорос плаща за ромите да останат в гетата Фондации настояват за узаконяване на къщите в махалите

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

Аутотехника Херц рент-а-кар за България официално придобива още 3 рент-а-кар бранда към портфолиото си – THRIFTY, DOLLAR и FIREFLY

Популярни американски брандове за Рент-а-кар вече и с представителства в България от 1 април 2015

Аутотехника ООД, официален представител на Hertz rent-a-car за България, обявява присъединяването към портфолиото си на още 3 (три) американски бранда за рент-а-кар –Thrifty Car Rental, Dollar и FireFly. Новите марки обхващат средния и нисък сегмент на пазара за коли под наем, насочен най-вече към туристи и към ценово чувствителни клиенти.

С новите брандове пазарният дял на Аутотехника ООД се очаква да нарасне, тъй като обхватът на предлаганите услуги ще се разшири – освен продуктите на премиум марката Hertz, Аутотехника ще предлага услуги в целия диапазон на категорията, което ще направи компанията по-конкурентна на пазара. Аутотехника ще участва на пазара и в трите сегмента: Hertz – остава премиум бранда за корпоративни клиенти, Thrifty-Dollar обхващат средния сегмент, а FireFly е low cost марката на компанията. Целта на придобиването на новите брандове е Аутотехника да насочи усилия и продукти и към нишата на пазара, която до момента е извън обсега й.

Thrifty е основана през 1958 г., а Dollar през 1966 в САЩ. Chrysler Corporation придобива двете компании през 1989, а през 2012 г., Hertz Global Holdings купува тяхното обединение Thrifty Automotive Group Inc. чрез дъщерното си дружество Hertz Coorporation.

Разширяването на портфолиото на Аутотехника е следствие придобиването на Thrifty Automotive Group Inc. от Hertz Global Holding Inc.
Hertz Global Holding Inc. оперира в бизнеса с коли под наем чрез търговските марки Hertz, Thrifty и Dollar в повече от 11 555 локации по целия свят. FireFly е low cost марката в портфолиото на Hertz Coorporation и има офиси в топ туристическите дестинации на Европа – Испания, Италия, Франция, Гърция.
В България, Thrifty, Dollar и FireFly ще оперират като франчайз на Аутотехника ООД с офиси в най-големите градове и летища в България.

Аутотехника ООД е дъщерно дружество на Аутохелас АТЕЕ – гръцки холдинг, най-големият франчайз на Херц рент-а-кар в Европа. Аутохелас АТЕЕ има представителства в 6 държави в Европа освен в Гърция – България, Румъния, Сърбия, Кипър, Черна гора и Украйна.

Стъпването в България на новите марки за рент-а-кар, ще раздвижи и пазара на нови автомобили от различните марки. Очаква се Аутотехника да закупи над 200 нови автомобила за новия рент-а-кар сезон.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете