На 27 април 2018 да почерпят

Украйна гарантира обучението на български език на сънародниците ни

Доналд Тръмп ще посети Великобритания на 13 юли

Обсебени ли са три цигулки и виолончело за 30 млн. долара? “Страдивариус” ,“Гуарнери”, „Джофредо Каппа” и “Гофрилер”, купени по времето на Людмила Живкова, над 30 г. са в едни и същи музиканти

Депутатите предложиха Музикалната къща на БНР да работи като самостоятелен културен институт Така за всеки продаден билет новата структура ще получава субсидия от Министерството на културата

Кметицата Иванчева към съучастниците си: Няма документ, докато не плати (обзор) Поставили сме предприемача на колене, допълва началничката на район „Младост”

“Отровени” жители на Дума разказаха в централата на ОЗХО за фалшивата химическа атака

Студио Х на „Армията“ Малцина от сегашния отбор ще запазят местата си, важно е кой ще ги запълни

828 нови медицински изделия влизат в болничната помощ 105 пациенти са минали през 4 лечебници за аортни клапи

Сенатът на САЩ одобри Майк Помпео за нов държавен секретар

По работа сме на второ място в ЕС Трудим се по 40,8 часа, а холандците по 30,3 часа

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 27 април 2018

Общински съветници се обединиха заради глоба на Здравко Здравков Главният архитект бил викан в следствието и заради Иванчева

Според социологическите проучвания Ердоган ще спечели изборите в Турция

Писаха слаб 2,88 на държавата Комплексната оценка е най-ниска от седем години насам

БГ киселото мляко по-известно от кока-кола в Япония

Българското кисело мляко е по-известно в Япония от продуктите на “Кока-Кола” и “Данон”. Това е заявил вчера Кадзуо Кавамура президент на “Мейджи корпорейшън” на среща с министъра на икономиката Божидар Лукарски.

Според проучване, проведено от компанията, която държи правата за производство на наше кисело мляко в Страната на изгряващото слънце, всяка сутрин в Япония повече от половината семейства закусват с българско кисело мляко, а 57, 5% от японците свързват България с този продукт.

“Българското кисело мляко е съкровище, актив, който трябва да се защитава и разширява като стойност”, казал Кадзуо Кавамура.
Компанията от 43 години произвежда българско кисело мляко по лиценз на “Ел Би Булгарикум” за Япония, Китай, Сингапур и Тайланд.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.