На Златните подценили организацията по храненето на туристите

Двата хотела „Double tree” и „Хелиос” в к.к. „Златни пясъци” са обслужвани от един ресторант, а организацията по изхранването на настанените туристи е била подценена, което е довело до напрежение между гостите. Това установи съвместната проверка на Министерството на туризма и Комисията за защита на потребителите, инициирана от министър Николина Ангелкова.

Инспекцията бе предизвикана от сигнал на клиент до медиите, че в хотела не стига храната за всички туристи, както и че персоналът се отнася различно към българските и чуждите гости.   

От Комисията за защита на потребителите съобщиха, че ресторантът на хотела „Double tree” , в който са се хранели всичките 830 гости на двата хотела, е с капацитет 380 места. Проверката продължава. Експертите на КЗП съветват гражданите при подобни ситуации да се обръщат директно към контролните органи, за да получат незабавно съдействие.

В хода на инспекцията във връзка със създалия се дискомфорт за потребителите, мениджмънтът на хотелски комплекс DoubleTree by Hilton Варна и Хелиос Спа е предложил комплимент към всички свои гости от Великденските празници да повторят ваканцията си за същия престой, през месеците май, юни или септември, като единственото условие е да направят своята резервация поне месец предварително.

В специално съобщение до медиите от мениджмънта на хотелски комплекс DoubleTree by Hilton Варна и Хелиос Спа вчера се съобщава, че недоразуменията и пререканията между гостите в един от ресторантите на хотела, са възникнали вследствие на употреба на алкохол на някои от туристите около 18:30 ч. на 10 април 2015 г.

Мениджмънтът и лично генералният мениджър Ахмет Алп Атила съжаляват за създалата се ситуация и заявяват, че никой гост на хотела и на веригата никога не бива да бъде поставян в положение да му бъде нарушена почивката от подобни недоразумения, както и от поведението на други гости.

Г-н Атила заяви следното: „Репутацията на единствената световна луксозна марка, представена на българското черноморско крайбрежие, изисква безкомпромисни усилия на целия персонал на всеки от нашите хотели за задоволяване на всички изисквания на нашите скъпи гости за комфортна и луксозна почивка. По тази причина започваме незабавни консултации с ръководството на марката DoubleTree за въвеждане на най-строгите практики за осигуряване на спокойствието на нашите гости още преди началото на летния сезон тази година, независимо дали се изискват, или не от местното законодателство, като ще продължим да се водим от най-добрите световни практики на бранда.

Относно тиражираните неуместни твърдения за различно отношение към гостите от една или друга националност, ние искаме да подчертаем, че DoubleTree by Hilton Варна – Златни Пясъци поддържа безкомпромисно международно утвърдените принципи на еднакво отношение към всички, без оглед на националност, раса, пол, вероизповедание и социални отношения. Българските ни гости са ни най-скъпи, така както са и румънските, английските, немските, руските, скандинавските и всички други, които са избрали нашия хотел от огромното предлагане в България и по света“.

От комплекса  уточниха, че DoubleTree by Hilton Варна разполага със 196 двойни стаи, фамилни стаи и апартаменти, три бара и два ресторанта с общо 476 места за закуска, обяд и вечеря. При световен стандарт за курортен хотел за необходими 40 ресторантски места на всеки 100 легла, DoubleTree by Hilton Варна надвишава това изискване 3 пъти, а заедно с втория хотел от комплекса, Хелиос Спа, 1,5 пъти. "Ние осигуряваме над 90 охраняеми безплатни паркоместа, което надвишава предлаганите безплатни паркоместа, пресметнати на брой стаи на който и да е друг от над 80-те хотела в курорта ", пише още в съобщението на ръководството на хотелския комплекс.

Експертите на Комисията за защита на потребителите съветват гражданите при подобни конфликтни ситуации да се обръщат директно към контролните органи, за да получат незабавно съдействие.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Новини