Задържаха двама души с 10 кг кокаин н Летище София

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Салах вкара 20-и гол с левия крак

Кметът на Търново представя в спортното министерство осъвременен проект за тренировъчно футболно игрище

Израелски сателит засне най-модерния руски изтребител в Сирия

“Херта” спря “Байерн” за рекорд

Десетки ранени и загинали при самоубийствен атентат в Йемен

Над 500 души са загинали при бомбардировките в Източна Гута за седмица

Правителственият фалкон пак е на ремонт в Швейцария

Правителственият фалкон отново е на ремонт в Швейцария. Това каза за Фокус Венелин Рачев, изпълнителен директор на правителствения „Авиоотряд 28”. Той поясни, че техническата повреда е станала на 15 април.

Тогава отново се е включила светлинната сигнализация за проблем при прибиране и спускане на колесника на самолета. По думите му съгласно инструкциите пилотите са направили заход за кацане. В това време самолетът е бил празен. „Правихме проверки на земята, не може да се установи абсолютно нищо, тъй като на земята абсолютно всичко работи. Самолетът в момента е в Женева. Там също правят проверки”, заяви Рачев.

„Това не е инцидент. Това е отказ, но с такъв отказ дори се разрешава да се прелети на друго летище. Това не е инцидент, а технически отказ”, каза още Рачев.

На въпрос дали е притеснен от зачестилите технически проблеми с правителствения фалкон, изпълнителният директор на „Авиотряд 28” заяви:

„Притеснява ни дотолкова, доколкото не могат да се открие някаква причина. Доста време работихме преди това, когато имахме такъв случай и правихме проверка на цялата система и абсолютно всичко на земята работи. Когато работи една система на земята, няма как да откриете кое е проблемното звено ”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.