Д-р Дечо Дечев: Ако на политиците не им хареса планът ми за действие, ще бъда управителят с най-кратък мандат от 3 месеца

Емил Радев: ЕК одобри българската програма за борба с двойните стандарти на храните ЕС е на 100% ангажиран с проблема с чумата, каза евродепутатът

Рекордно високи температури в Япония

Кола помете велосипедист на АМ „Хемус“

40-годишен моторист загина на място след почерпка с приятели

Доналд Тръмп смята, че ФБР незаконно е шпионирало изборната му кампания

Сръбският президент Вучич: Задминахме България по стандарт

Пожар изпепели два автомобила в Търново

Надуваемото пиле с лице на Тръмп пристигна в Сан Франциско

Съдът отмени глоба на шофьор, карал насрещно в аварийната лента на магистрала „Марица“

Засилени проверки на тирове и автобуси за застраховка и винетка

Майстори от Габрово участват в инициативи на Националния музеен комплекс АСТРА в Румъния

Гришо и Никол разменят ласки в Сен Тропе (СНИМКИ)

Участието в ERM II засега се отлага Целта е партньорите да са сигурни, че финансовият ни сектор е стабилен, а рисковете са управляеми

Д-р Дечо Дечев: Приех поста в НЗОК, защото мисля, че ситуацията по-тежка не може да стане

Загинал кмет поръчал убийството на митничар

Бившият кмет на Съединение Евгени Маринчешки, загинал при мистериозна катастрофа на автомагистрала „Тракия“ преди три години, е посочен като един от подбудителите на убийството на митничаря Георги Дребчев, съобщи „Марица“. Това става ясно от постановление на следствения отдел на Окръжната прокуратура в Пловдив отпреди няколко дни.

По време на разпитите свидетел е заявил, че Маринчешки е имал бизнес спорове с митничаря, което вероятно го мотивирало да предаде пари или плати за неговото ликвидиране. По данни на разследването за изпълнението на мократа поръчка са дадени 60 000 лева в торба. Част от парите са отишли при Божидар Атанасов, обвинен за пряк извършител на убийството.

Георги Дребчев, старши инспектор в отдел „Икономически режими“ в митницата в Пловдив, бе застрелян с един куршум в гърба на 13 юни 1999 г. Килърът натиснал спусъка около 23.45 ч пред блок 131 в ЖР „Тракия“, когато мъжът се прибирал в дома си. Преди да влезе в дома си, митничарят оставил колата от другата страна на блока. Минал под тунела в междублоковото пространство, където го издебнал килърът. Съседите чули последните му викове „Убиха ме, убиха ме.“ Две години преди разстрела Дребчев бил личен шофьор на шефа на пловдивската митница Димитър Толев. По-късно е назначен за инспектор.

„Надявам се след толкова години да има възмездие за смъртта на сина ми. Той не бе направил на никого нищо лошо. Всеки ден ходим на гробището, мъката ни няма край“, казва майка му Стоянка.

Смъртта на митничаря бе разплетена през септември миналата година, когато МВР обяви, че отваря „студените досиета“ и тръгва по изстинали следи на убийства от края на 90-те години. Прокуратурата обвинява 49-годишния Божидар Атанасов за пряк извършител, Иван Шиеков (67 г.) за негов помагач, а за подбудител посочен Иван Карабелов /45/ от Съединение. Преди няколко седмици той бе пуснат под домашен арест. На разпитите Карабелов не е отрекъл, че Маринчешки е бил подбудител. Смята се, че по онова време той занесъл парите, за да бъде изпълнена поръчката. Така че неговото обвинение вече е прецизирано, пишат от прокуратурата. Той е подбудител и помагач заедно с Маринчешки.

Не е изключено и имената на други хора да изскочат в схемата, смятат запознати. Близките и приятелите на Маринчешки категорично отричат и не вярват да е замесен. Изкараха го от гроба, за да прикрият следи или защото няма кой да го защити, говорят хората. Когато е станал разстрелът, Маринчешки не е бил кмет, занимавал се е с бизнес в града. Дребчеви пък имали фурна и цех за обработка на кожи в Съединение.

Маринчешки катастрофира на 21 януари 2012 г. на път за погребение на свой близък в Габрово. Той пътувал с „Ауди А6“. Колата му се завъртяла на мокър участък край село Труд и се блъснал в мантинелата. Повече от 20 дни е в болница. Заради травми, счупвания и белодробна контузия почина на 3 февруари 2012 г. Като причина за катастрофата се посочи шофиране с несъобразена с метереологичните условия, но приятелите му не отричат и други версии.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.