Мистерията с тровене на кучетата в бургаския квартал “Сарафово” се разплита

Почина легендата на “Левски” Павел Панов

Пет жени са били убити в близост до църква в Дагестан

12 души са задържани преди срещата Левски – Ботев (Пд)

Красимир Каракачанов: Амбицията ми е докато съм министър да въведем доброволната военна служба

Патриарх Неофит поиска и даде прошка в храма ”Света Неделя”

Делян Пеевски: Противниците ми са хората, ограбили България

Пропадане в снежна козирка убива Ния (обзор) Седнала да си сложи котки на краката върху снежна козирка, която се сринала

Турист почина на ски писта „Кулиното”

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 19 февруари 2018

Десет души са затрупани от лавина в Алпите

Италиански „Левски“ на старта

Българските Destiny’s Child изгряха в „Гласът на България“

НФСБ провежда шествие по повод 145 години от гибелта на Апостола на свободата

Протестиращи пред парламента: Не гласувайте тайно Конвенцията

Тапи по магистралите и през юли и август

Въпреки нареждането на премиера Бойко Борисов ремонтите по магистралите да се правят до 1 юли и след 1 септември, това не може да бъде съвсем спазено и има вероятност да се образуват тапи в разгара на лятото, стана ясно вчера. Основните ремонти на три големи виадукта – „Елешница“ на „Хемус“ и двата виадукта при 61-ви и 67-и километър на „Тракия“, не може да се прекъснат през лятото, защото става въпрос за основен ремонт, свързан с тотална подмяна на носещата част на съоръженията, обясниха вчера регионалният министър Лиляна Павлова и шефът на пътната агенция Лазар Лазаров.

Двамата инспектираха съоръженията, при което се видя, че едното платно на „Елешница“ – дясното в посока към София, е буквално пред разпадане. Двете активни ленти на него са затворени още от януари. През някои от огромните дупки в носещата бетонна част се вижда не само арматурата, но и теренът под моста. Съоръжението не е ремонтирано от построяването му през 1978 г., а на това място има наклон и тежките тирове са издълбали асфалта до основата му. Това лято ще се ремонтира само дясното платно с 6 млн. от общо 100-те млн. лв., които правителството отпусна през седмицата. От понеделник трафикът ще бъде преместен върху другото платно. То ще се ремонтира евентуално догодина, и то ако се намерят пари.
Още по-тежко е положението по „Тракия“, където една от колоните на виадукта на 67-ия километър е със стърчаща навън арматура и трябва да се подмени. На същото място миналата година бе основно ремонтирано дясното платно в посока към Пловдив, а това лято ще се ремонтира лявото. Според Павлова, тъй като виадуктите са с дължина от по 500 метра, затварянето на едното платно няма да образува тапи.
На основен ремонт по „Тракия“ това лято ще бъдат подложени участъкът между 5-и и 10-и километър около пътния възел за Елин Пелин, между 60-и и 90-и – в Пазарджишко и между 119-и и 135-и километър в Пловдивско. Тези ремонти ще се правят с прекъсване през юли и август. Ако от стоте милиона лева останат пари, ще се ремонтира и участъкът на „Хемус“ между тунелите „Бебреш“ и „Ечемишка“, както и отсечката от „Тракия“ над река Тополница.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.