Къде ще се срещнат Доналд Тръмп и Ким Чен Ун – вижте вариантите (ИНФОГРАФИКА)

Полицаи от Силистра задържаха трима мъже за извършване на незаконна иманярска дейност

Каракачанов оглави Националния комитет за честване на 1300 години от победата на кан Тервел при Константинопол

Футболен Биг Брадър заради хулиганите

Държавата отделя 25 млн. лева за извънкласни дейности в училищата

Кметовете в Шуменско с денонощни дежурства срещу пожари Заповед с мерки срещу огнени стихии

Росен Плевнелиев: Радев се държи като генерал, който още не е разбрал, че е държавен глава

Стартира електронният прием за забавачките във Варна

Град Елена с паметна плоча в алеята ва Възраждането във Варна

Григор стигна до битка с Надал

Диспечерите на летището в Барселона планират стачки през лятото

Президентът иска национален център за действия при бедствия и кризи

Фандъкова обеща мирно протичане на София Прайд

Свазиленд с ново име – еСватини

ЦСКА поиска главата на дисципа

Тапи по магистралите и през юли и август

Въпреки нареждането на премиера Бойко Борисов ремонтите по магистралите да се правят до 1 юли и след 1 септември, това не може да бъде съвсем спазено и има вероятност да се образуват тапи в разгара на лятото, стана ясно вчера. Основните ремонти на три големи виадукта – „Елешница“ на „Хемус“ и двата виадукта при 61-ви и 67-и километър на „Тракия“, не може да се прекъснат през лятото, защото става въпрос за основен ремонт, свързан с тотална подмяна на носещата част на съоръженията, обясниха вчера регионалният министър Лиляна Павлова и шефът на пътната агенция Лазар Лазаров.

Двамата инспектираха съоръженията, при което се видя, че едното платно на „Елешница“ – дясното в посока към София, е буквално пред разпадане. Двете активни ленти на него са затворени още от януари. През някои от огромните дупки в носещата бетонна част се вижда не само арматурата, но и теренът под моста. Съоръжението не е ремонтирано от построяването му през 1978 г., а на това място има наклон и тежките тирове са издълбали асфалта до основата му. Това лято ще се ремонтира само дясното платно с 6 млн. от общо 100-те млн. лв., които правителството отпусна през седмицата. От понеделник трафикът ще бъде преместен върху другото платно. То ще се ремонтира евентуално догодина, и то ако се намерят пари.
Още по-тежко е положението по „Тракия“, където една от колоните на виадукта на 67-ия километър е със стърчаща навън арматура и трябва да се подмени. На същото място миналата година бе основно ремонтирано дясното платно в посока към Пловдив, а това лято ще се ремонтира лявото. Според Павлова, тъй като виадуктите са с дължина от по 500 метра, затварянето на едното платно няма да образува тапи.
На основен ремонт по „Тракия“ това лято ще бъдат подложени участъкът между 5-и и 10-и километър около пътния възел за Елин Пелин, между 60-и и 90-и – в Пазарджишко и между 119-и и 135-и километър в Пловдивско. Тези ремонти ще се правят с прекъсване през юли и август. Ако от стоте милиона лева останат пари, ще се ремонтира и участъкът на „Хемус“ между тунелите „Бебреш“ и „Ечемишка“, както и отсечката от „Тракия“ над река Тополница.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.