Мистерията с тровене на кучетата в бургаския квартал “Сарафово” се разплита

Почина легендата на “Левски” Павел Панов

Пет жени са били убити в близост до църква в Дагестан

12 души са задържани преди срещата Левски – Ботев (Пд)

Красимир Каракачанов: Амбицията ми е докато съм министър да въведем доброволната военна служба

Патриарх Неофит поиска и даде прошка в храма ”Света Неделя”

Делян Пеевски: Противниците ми са хората, ограбили България

Пропадане в снежна козирка убива Ния (обзор) Седнала да си сложи котки на краката върху снежна козирка, която се сринала

Турист почина на ски писта „Кулиното”

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 19 февруари 2018

Десет души са затрупани от лавина в Алпите

Италиански „Левски“ на старта

Българските Destiny’s Child изгряха в „Гласът на България“

НФСБ провежда шествие по повод 145 години от гибелта на Апостола на свободата

Протестиращи пред парламента: Не гласувайте тайно Конвенцията

Високоскоростен влак постави нов рекорд, полетя с 603 км/ч

Прототип на новия високоскоростен японски влак Маглев постави нов рекорд за скорост, като разви 603 километра в час, съобщи Франс прес.

Предишният рекорд беше поставен в четвъртък и беше от 590 километра в час.

Новият рекорд бе оставен при изпитание с пътници в централната част на Япония. Рекордната скорост е била поддържана в продължение на 10,8 секунди при преминаване в тунел, поясни говорител на японската железопътна компания Сентрал Джапан Реълуейз.

Предвижда се влаковете Маглев да започнат да се движат между Шинагава в Токио и Нагоя в Централна Япония през 2027 г. Строителните дейности на трасето започнаха през декември. В трасето, релсите и изпитанията Сентрал Джапан Реълуейз предвижда да инвестира над 5,5 трилиона йени /42,5 милиарда евро/. Влакът ще се движи със скорост от 500 км в час и ще изминава 286 километра за 40 минути.

Маглев /съкратено от магнитна левитация/ е влак, който се придвижва и управлява под въздействието на магнитни сили. За разлика от традиционните влакове той няма колела и не се докосва до релси. Между него и основата има въздушна възглавница.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.