Секси лъвицата Оливия Уайлд ще се пробва в режисурата Дебютният филм на мацето се казва “Booksmart”

ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале” (СНИМКИ)

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Чужди фирми искат да зареждат морските хотели

Чуждестранни фирми влизат в конкуренция с българските за снабдяването на морските хотели с храни, напитки и оборудване. Това стана ясно на XIII изложение “Храни и напитки – сезон 2015” в курорта Златни пясъци. На форума 90 компании представиха продукцията си пред мениджъри на стотина хотела от Северното Черноморие.

За първи път, освен дистрибутори на световни марки, на договарянето имаше директно участие на чуждестранни фирми.

Сръбски компании предлагаха хотелски и ресторантьорски софтуер, а испанска фирма показа затворени барбекю фурни, които не опушват заведенията, пестят 40 процента от дървените въглища и на тях може да се приготви блюдо за рекордните 4 минути.

Румънска дестилерия пък търсеше клиенти за своите алкохолни напитки. Нейните представители обясниха, че българските ресторантьори живо се интересували от ментата, защото тази напитка се харчела най-много в горещините, докато в Румъния по-оборотни били конякът и водката.

Български изложители коментираха, че морският сезон у нас тази година тръгва късно. “На север по Великден имаше рехави обороти от малкото отворени хотели, а на юг беше пълно мъртвило. Реалното договаряне тепърва предстои”, единодушни бяха представителите на няколко сладкарски и колбасарски предприятия.

“В това няма драма. Просто тази година Великден се падна по-рано от миналата и логично повечето хотелиери нямаха изгода да отворят и да поддържат празни обектите цял месец до майските празници”, коментира организаторът на изложението Тодор Сотиров.

Той бе категоричен, че и прогнозите за катастрофа на летния сезон са преувеличени и неверни. “Спадът на руските туристи ще е под 30%, и то в най-ниските ценови категории.

Той ще се компенсира от повечето поляци, немци, унгарци, молдовци. Дори очаквам да има лек ръст на нощувките”, обясни Сотиров.

Според него тази година в “Храни и напитки” участват 20 фирми повече от миналата. Следващата седмица подобно изложение ще има и в Слънчев бряг, където 120 фирми ще осъществят директни контакти с близо 200 хотелиери и ресторантьори.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.