Бръмбари полазиха Голямата ябълка - Volkswagen Beetle

Разликата между Beetle и New Beetle не е само в трите букви. Наследникът не успя да повтори големия успех на оригинала, макар че направи добър старт на един от основните пазари – САЩ. В началото на новия век годишните продажби на модела там стигаха 80 000 броя – огромна цифра за една непрактична и нишова кола за рационални потребители като тези в САЩ. В никоя друга държава търсенето не бе толкова голямо. Напоследък обаче любовта на американците и най-вече на американките към германския „бръмбар“ охладнява (30 000 купени коли през 2014 г.) и дизайнерите на Volkswagen искат да я запалят отново с ефектна визия. Показаните на изложението в Ню Йорк четири концепта са много близо до серийно производство, а с атрактивните цветове се вписват идеално в модерния пейзаж на Манхатън.

Beetle Cabriolet Denim

Моделът поставя модни акценти най-вече с характерния цвят деним. Каросерията е боядисана с лак Stonewashed Blue Metallic, а мекият покрив е тъмносин и е изработен от материя, наподобяваща дънков плат. В интериора присъстват Denim елементи и с това автомобилът напомня специалното издание на оригинала от 70-те години – Jeans Beetle, чиито седалки бяха тапицирани със синия памучен текстил.

Beetle R-Line Concept

Това е спортното изкушение, което комбинира носталгичния ретро дизайн и високата мощност. Двулитровият бензинов мотор TSI има ресурс от 220 конски сили, а външният вид на модела намеква за неговия потенциал. Каросерията е в перлено бяло Oryx White Pearl Effect с черни елементи – прагове, вежди на калниците и кантове на броните. Черни са също дифузьорът и големият заден спойлер. Интериорът грабва със спортни седалки и съчетание на карбон и кожа.

В коя държава се наблюдава най-голям ръст на мъжката клиентела на Beetle, както и повече за моделите Beetle Pink Edition и Beetle Cabrioler Wave, ще откриете в новия брой на списание "Авто Труд"

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили