Уникалното е, че това е магазин от ново поколение

Интервю с управителя на Mr. Bricolage в София Ринг МОЛ:

- Г-н Колчаков, с какво се отличава новият магазин на веригата Mr. Bricolage, който отвори врати през март в столичния Ринг Мол?

- Уникалното за Мосю Бриколаж в Ринг Мол-а е, че това е магазин от ново поколение - първият пълноформатен магазин на веригата в рамките на друг търговски център. Тук може да намерите познатите ви секции от останалите големи магазини в страната –градински център, голям сектор за банята, тониращ център, сектор с подови настилки и с килими, голяма селекция от инструменти и от всички класически продукти от типа „направи си сам“. Общо артикулите, които се предлагат в нашия нов магазин са 35 хиляди на площ от 4 400 кв. метра. От тях 700 квадрата представляват открита площ и в тях са показани продукти за озеленяването и обзавеждането на градината.

- Можете ли да гарантирате добро обслужване на клиентите си на толкова голяма площ?

- Разбира се, всички продукти са подредени тематично и са леснодостъпни. Клиентите могат да изпробват артикулите, както и да намерят полезна информация за приложението и употребата им. Ние сме ангажиран и обучен екип, който се старае всеки ден да даде най-добрите решения на нашите клиенти.

- Какви изненади сте подготвили за клиентите на „Mr. Bricolage”?

-  До 26 април всеки желаещ може да се регистрира за участие в нашата празнична томбола в магазина или на сайта www.mr-bricolage.bg/ringmall и да спечели голямата награда – скутер „Кимко“ или един от 7-те ваучера на единична стойност от 300 лева всеки. През май ще организираме различни събития в магазина, като целта ни е да допринесем за доброто настроение на нашите клиенти, да ги изненадаме с подаръци и да бъдем полезни с демонстрации и съвети. Започваме в първите дни на май с темата Барбекю и пикник, после продължаваме с демонстрации на инструменти от професионалисти, ще предложим Майсторски дни през втората половина на май с идеи и решения за ремонта на дома. Рабира се, ще има изненади и награди за най-упоритите.

- Освен с награди, с какво друго ще зарадвате клиентите си?

- Нововъведение е центърът за тониране на бои Bricolor, който дава разнообразни възможности за избор на цветове на водещи български и световни марки. Специален софтуер прави комбинации и визуализира цветовете. Тониращият кът предоставя готови мостри за проектите на клиентите или възможност за проба на цвета на място. Магазинът се представя с актуална колекция на декоративните продукти. Има модерна визия и предлага много иновативни продукти.

 - Каква инвестиция е направила компанията в обекта?

- Новият магазин в Sofia Ring Mall е 11-ти поред в страната. В него са вложени инвестиции в размер на 1,7 млн. лева. За 15 години магазините Mr. Bricolage са обслужили 30 милиона клиенти в 8 града в страната. С новия си търговски обект ние станахме най-удобния магазин от типа „Направи си сам“ за южните софийски квартали и за гостите на града.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес