КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Салах вкара 20-и гол с левия крак

Кметът на Търново представя в спортното министерство осъвременен проект за тренировъчно футболно игрище

Израелски сателит засне най-модерния руски изтребител в Сирия

“Херта” спря “Байерн” за рекорд

Десетки ранени и загинали при самоубийствен атентат в Йемен

Над 500 души са загинали при бомбардировките в Източна Гута за седмица

Загинал и седем пострадали в катастрофа край Сливен

trud.bg и 24chasa.bg – отново номер 1 сред новинарските сайтове

Общата рекламна платформа на сайтовете “24 часа” и “Труд” отново е номер едно сред новинарските портали в българското интернет пространство.

Това показват най-актуалните данни – за март, на “Гемиус” – най-престижната агенция за измерване на интернет аудитория – виж тук данните.

1 385 535 реални потребители са избрали да се информират от сайтовете www.24chasa.bg и www.trud.bg през март. Те са генерирали за този период 24 206 635 импресии – тоест показвания на отделни страници.

За сравнение – когато през октомври миналата година общата рекламна платформа www.24chasa.bg и www.trud.bg за първи път стана номер едно в българския интернет – реалните потребители бяха 823 721, тоест имаме ръст с над една трета.

Данните на “Гемиус” за март сочат, че общата рекламна платформа на 24chasa.bg и trud.bg достига до 34.17% от цялата интернет аудитория в България – най-високият резултат сред българските новинарски портали (през октомври процентите са били 19).

Благодарение на обединената платформа на 24chasa.bg и trud.bg рекламодателите в двата сайта достигат едновременно до най-голям брой и най-качествени потребители, като в същото време получават и най-изгодни рекламни отстъпки.

Сайтът на “24 часа” е имал 923 332 реални потребители през март, които са генерирали 17 990 069 импресии. Сайтът на “Труд” има 462 203 потребители и 6 216 566 импресии.

За разлика от други новинарски портали, които “Гемиус” измерва, съдържанието в 24chasa.bg и trud.bg се подготвя от големи професионални журналистически екипи. Друго, което ги отличава, е фактът, че ръстът на посещенията в тях никога не е бил стимулиран с купуване на трафик от фейсбук или от други сайтовеу което лесно може да бъде проверено.

Освен големите сайтове 24chasa.bg и trud.bg в Медийна група България холдинг влизат още bgfermer.bg, hiclub.bg, bgdnes.bg, 168chasa.bg и др, които също могат да ползват обединена рекламна платформа.

Медийната група оперира и електронен магазин на адрес mediamall.bg.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.