ГЕРБ посочи 3 аргумента за оставката на Жаблянов

ДПС не участва в дебатите за исканата оставка на Жаблянов

Петър Москов: Натискът на здравния министър върху другите структури от системата не може да се счита за проблем

България ще бъде домакин на съвместен бизнес форум с организацията за външна търговия на Япония

КЗП съди девет фирми за бързи кредити

Социалните ще търсят други роднини или приемно семейство на близнаците от Пловдив

Председателят на Държавната комисия по стокови борси и тържища: Не очаквам цените да се повишат спекулативно около Великден

Сергей Игнатов избран за ректор на частен университет във Вилнюс

ТИР се запали на магистрала “Тракия” Няма информация за пострадали хора

3,5 години затвор за рапър от остров Майорка, възхвалявал тероризма

3-годишните близнаци, чиято майка беше арестувана, остават под лекарско наблюдение

Северна Корея е отменила в последния момент уговорена среща с Майк Пенс

Претърсват имота на мъжа, който стреля по полицаи в село Орешник

Във Франция арестуваха трима души, заподозрени в съучастие в атентатите в Каталуния

Венецуела започва продажба на своя криптовалута

Клиенти ще се срещнат с ръководството на Мтел

Продуктите, услугите и обслужването в компанията ще бъдат обсъждани на срещата

Мтел е първият телеком у нас, чието ръководство ще се срещне очи в очи с клиенти, за да обсъди с тях продуктите и услугите, които предлага, както и обслужването в компанията. Срещата е предвидена за края на май в централната сграда на Мтел в София.

Целта е клиентите да дадат мнение за компанията директно на нейните изпълнителни директори, а пък те да чуят клиентските идеи и предложения. От днес на уебсайта на Мтел всеки, който иска да участва в срещата, може да се запише, като попълни анкета. Двайсет от записалите се ще се срещнат с ръководството на Мтел.

Допитването ще даде информация на организаторите, на чиято база за участие в срещата ще бъдат избрани клиенти с различен профил: на различна възраст, с различни занимания, ползващи различни продукти и услуги на компанията от различен период от време.

Освен че ще се срещнат с ръководството на компанията, клиентите ще посетят колцентъра на компанията и ще видят кои са хората, чиито гласове чуват всеки път, щом се обадят на *88. В програмата е предвидено също посещение на Центъра за управление на мрежата, в който нейната работа се следи денонощно.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете