Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Ученик помогна за залавянето на крадец, опитал да разбие къща

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 20 февруари 2018

Почетоха Левски в Сливен и областта

Виктор Орбан към Бойко Борисов за Западните Балкани: Заби брадва в голямо дърво (обзор)

Санират, ако намерят още пари Довършват само сградите, където ремонтите са започнали

“Елпром Троян“ с технологичен скок в бъдещето

Поклонението пред паметта на Васил Левски в София през обектива на “Труд”

Чадърите в Бургас само от бяло до охра

Чуждите инвестиции в имоти паднаха с 83% Пред декември намалява върнатото финансиране на компаниите майки

Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Румен Радев: Днес сме република. Но чиста ли? Свята ли?

Боянският клуб иска президентска република 22-ма професори създали клуба

Йорданка Фандъкова: Васил Левски положи най-здравите основи на нашето историческо пробуждане

Как съдийка, командирована от Лозан Панов от Пещера в София, реши дело в негова полза

САЩ дали лиценз на Андреас Лубиц, въпреки че страдал от депресия

Федералното управление на гражданската авиация на САЩ (FAA) е дало лиценз на втория пилот на самолета на „Джърмънуингс“, който се разби във Френските Алпи, въпреки съмненията за душевното му здраве, съобщи германският вестник Bild, цитиран от Фокус.

Основание за даването на лиценз на Андреас Лубиц от страна на американското ведомство е станало медицинско заключение, издадено от германски лекари, пише изданието. В заключението се казва, че пилотът е страдал от тежка депресия, но я е преодолял.

Лубиц е преминал тренировка в лятна школа за летци в Аризона. Той е искал да получи американски лиценз за пилот в гражданската авиация. Той два пъти е представял в FAA медицински заключения за здравословното си състояние. В първия документ се е посочвало, че не страда от психически заболявания, но във втория се е казвало, че е страдал от депресия в миналото.

В тази връзка федералната агенция е уведомила писмено пилота, че неговият лиценз може да бъде отнет и е поискала медицинско заключение от лекуващия го лекар. След като това заключение е било представено, Лубиц е получил лиценз.

По-рано летецът успешно е получил лиценз за пилот от германското управление на гражданската авиация, но в неговия медицински сертификат се посочва, че са нужни регулярни медицински прегледи. Лубиц, който може да се е опасявал, че няма да мине следващия преглед, е рискувал да бъде лишен от правоспособност да управлява самолет. Следствието смята, че това може да е мотивирало Лубиц да разбие самолета със 150 души на борда.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.