Горя голям будистки храм в Тибет (ВИДЕО)

“Фортисимо” са новите звезди на Бургас Атакуват Южна Африка с "Калиманку Денку"

Луковмарш’2018 протече мирно(СНИМКИ)

Мъртъв делфин изхвърли морето в Слънчев бряг

И кукерки гониха злото в Сливенско (СНИМКИ)

Турция държи 10 000 от Ислямска държава в затворите си

Джип блъсна колоездач на пешеходна пътека в Благоевград

Красимир Велчев: Румен Радев вече не е военен, а е президент

Откриха мъртва затрупаната от лавина в Пирин жена

Министър Нено Димов: Няма война между президента и премиера

Вижте акцентите от броя на “Труд” в неделя, 18 февруари 2018

АПИ обеща бързо да построи пътя Видин – Ботевград Започват с участъка от Мездра

Акция „Лукс”: МВР проверява частните кортежи и скъпите коли

Израелски политици обвиниха в антисемитизъм премиера на Полша

13 жертви след падане на хеликоптер в Мексико, министър оцеля Държавният служител летя към районите, засегнати от земетресението

Водещите Роулингс и Кауфман: Изгубих $20 000, защото се държах леко откачено

Поредицата “Бързи и шумни” се завръща с нов сезон. “Театър на разрушението” събира най-забавните и удивителни клипове от цял свят, избрани лично от водещите Ричард Роулинс и Аарън Кауфман. Новите епизоди тръгват утре от 22 ч по Discovery Channel. Малко преди началото Роулингс и Кауфман разказват за колите в живота си, сделките и мечтите.

– Колко гаража със собствени коли имате и каква е вашата страст?
Роулингс: Имам около 4-5 горещи возила, които пазя за себе си. Слабостта ми е моят Fleetline Chevy от 1952 г. Това е първата кола, която с Аарън създадохме в Gas Monkey Garage. Тя е наистина страхотна и много я харесвам.
Кауфман: Аз имам три. Моят Ford Falcon от 1963 г., състезателната ми кола и Ford от 1963 г. с две врати. Имам и един пикап и няколко колела.
– Можете ли да опишете най-ужасната бизнес сделка в живота си? Моментът, в който сте имали високи очаквания, а накрая сте останали разочаровани?
Кауфман: Може би най-лош е моментът, когато си купуваш кола например на търг, с мисълта, че ще изкараш пари от нея, а впоследствие се оказва пълен ужас.
Роулингс: Да, всъщност това се случи съвсем скоро. Купих Ford Granada от 1976 г. В края на търга платих за колата $26 000. Наскоро я продадох за $6000. Изгубих $20 000 само защото се държах леко откачено на търга и не ми пукаше.
– Коя е най-странната кола, която имате в гаража си?
Роулингс: В момента нямаме нищо необикновено – моят зелен Mustang, вдигнат с офроуд гуми, и един ван Chevrolet 1976, който завършваме сега.
– Каква марка е мечтаната кола и с колко конски сили е тя?
Кауфман: Когато става въпрос за конски сили, при мен отговорът е винаги „повече”, така че ми е трудно да посоча някакво число. Откакто колите съществуват, аз притежавам моята кола мечта – Ford от 1963 г.
Роулингс: Аз съм човек на предното предаване V-12. Харесвам Ferrari. Нещо около 700-800 конски сили би ме задоволило. По-скоро съм шофьор джентълмен, отколкото състезател.
– Аарън, кое е било най-голямото предизвикателство в работата ви досега?
Кауфман: Трудно ми е да кажа, защото възприемам предизвикателствата в зависимост от нивото и сложността на работата, която трябва да свърша. Но най-голямото предизвикателство, пред което се изправяме, е времето, което имаме, за да създадем колите. Правим ги в толкова кратки срокове, че разпределянето на времето за всяка от тях е голяма трудност, която засенчва нивото на работата ни. Винаги става въпрос просто за това колко бързо работим. Затова не мога да определя кое е най-голямото предизвикателство. Може би най-тежко ни беше с една кола, когато се опитахме да свършим огромно количество работа. Не че беше трудна, но се насилвахме да свършим повече и повече.
– Има ли кола, която мечтаете да реставрирате, на която да придадете „Gas Monkey” стил?
Роулингс: Мечтата ни се променя всяка седмица, когато започнем да ремонтираме нова кола. Докато има коли, които все още не сме ремонтирали, всички те ще ни харесват.
Кауфман: Може би не кола мечта, защото аз имам много идеи за всяка кола на пътя. Обичам да реставрирам стари автомобили. С всяка кола от 60-те или 30-те години е забавно.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.