Бащата на прегазения 6-годишен Петьо: Не вярвам в правосъдието, но има Господ

Общинска с ново ръководство Ангел Геков става изпълнителен директор

МВФ: Намалете лошите кредити

Десет души са загинали след рухване на жилищна сграда в Кайро

Руски депутат: Русия е изпитала 200 нови типове оръжия в Сирия

Лайпциг може да забрани дизеловите автомобили

Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Сорос плаща за ромите да останат в гетата Фондации настояват за узаконяване на къщите в махалите

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

Отслабнете с усмивка, не с диета

Иде лято. А как ви е писнало от диети, от които все не можете да отслабнете трайно!

Защо не кажете “не” на безрезултатното гладуване?

6 май, освен Гергьовден, е Международен ден без диета.

Идеята на “новия празник” е да прокламира по света здравословния начин на живот.

Чудите се как да не гладувате, но да остлабвате?

Ето няколко полезни съвета:

1. Пийте вода преди ядене! Така ще запълните част от стомаха си и няма да можете да изядете огромно количество храна и автоматично намалявате калориите.

2. Яжте бавно! Определете продължителността на всяко хранене предварително и се опитвайте да я спазите. Например нагласете таймера на 20 минути и не довършвайте порцията преди това. Така ще се научите да ядете по-бавно от обичайното, но ще сте сити с по-малко.

3. Яжте повече зеленчуци! Те са най-нискокалоричната и полезна храна. Няма как да не отслабнете, ако минете основно на салатки.

4. Изберете си по-малки чинии! Така ще си сипвате по-малко храна. Хубаво е, ако минете на правилото 80/20, т.е. да оставите 20% от ястието за отсервиране.

5. Купете си по-тесни дрехи! Така наистина ще имате стимул да отслабнете.

6. Пийте напитки без захар! Ако е нужно да подслаждате кафето, сложете мед. Избягвайте и газирани напитки.

7. Ограничете алкохола! Той е много, много калоричен. Когато се налага да пиете алкохол, разреждайте с вода.

8. Хранете се по-често вкъщи! Според някои проучвания трябва да се ядат домашно приготвени ястия поне 5 пъти дневно – това бил основополагащ принцип на успешно отслабващите.

9. Яжте правилните порции! Основен навик на слабите хора е да ядат умерени порции при всяко хранене. Понякога може да се наложи да ядете по-често, но това не е проблем.

10. Не яжте много месо! Вегетарианските ястия са добър път към отслабването. Хората, които не ядат месо, най-често тежат с около 20% по-малко от хората, които ядат.

11. Изгаряйте по 100 калории повече на ден! Така ще отслабнете с 5 кг за една година, без да спазвате диета. А как да горите повече калории: разходете се около двадесет минути (около 1,5 км), работете в градината 20 минути, чистете къщата половин час или излезте да потичате 10-ина минути.

12. Смейте се по-често! Смехът е здраве, а се горят и калории. Смейте се дори и да не отслабвате.

Знаете ли че…

Международният ден без диети се отбелязва от 1992 г. насам, когато англичанката Мери Евънс Йънг организира пикник в “Хайд парк” в Лондон под наслов “Без диети” и обявява идеята си в национален ефир. Още на следващата година 6 май се превръща в празник на здравословното хранене в по-вече от 10 страни по света.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете