Тръмп призна: Плешив съм, крия се с прическата

Губернаторът на щата Флорида иска въоръжен полицай във всяко общинско училище

Вандали изпотрошиха над 40 коли в Пловдив

Ето кои институции ще проверяват сделката за ЧЕЗ

32 цивилни са загинали при бомбардировките на Източна Гута днес

Туристическите пакети ще поскъпнат 2-3 пъти Българинът се стяга за патриотични екскурзии за 3 март

Гинка Върбакова, която купи активите на ЧЕЗ: Нашите намерения са за отговорно отношение към милионите клиенти

Трите момичета, държани затворени в „Люлин”, никога не са ходили на училище

МВР предупреди: Не преминавайте през Дунав мост-2 утре

Наказания в пловдивската Спешна помощ заради отказана помощ на 2-годишно дете

Заместник-кметът по култура и хуманитарни дейности Христина Шопова откри семинар на тема “Изкуството в променяща се Европа – време и граници“

Меркел обеща на Гърция помощ при военна агресия от Турция

Апелативният съд потвърди оправдателната присъда на Алексей Петров за пране на пари

България е партньор по 8 стратегически проекта

Франкофони във Варна за Западните Балкани Ципрас шашнал Меркел и Юнкер с прическа като българския премиер

Метрото оскъпи пътуването

Пускането на метрото до Бизнес парка прекрои транспортната схема на един от най-големите квартали в София. От събота автобусите във и от “Младост” са с нови, в някои случаи съкратени маршрути, заради което предвижването между две крайни точки вече се осъществява с прекачване от едно в друго превозно средство. За хората без абонаментна карта това означава и закупуване на два билета за пътуване, алармираха читатели на “Труд”.

Такъв е случаят с автобусите по линия 111, която до 9 май свързваше двата най-големи квартала “Младост” и “Люлин” през Околовръстното шосе. Сега возилата стигат само до “Младост 4”, а за да се предвижат до пазара в “Младост 1” например, столичани трябва да се прекачат или на друг автобус, или на метрото. С променени маршрути са и 76, 113, 314 и 413.

“Столичната община трябва да върне възможността за закупуване на карти за две линии на градския транспорт, както и комбинираните билети за 60 или за 90 минути”, настояват от Дискусионния клуб за социална местна политика на БСП. Така предвижването ще излиза по-евтино от 2 лева – каквато е цената на два билета за пътуване.

От градския парламент коментираха пред “Труд”, че въвеждането на почасови билети за пътуване ще стане възможно, когато във всички превозни средства се монтира електронна система за пътуване. От години има валидатори за таксуване в тролеите и трамваите, но не и в автобусите.

От “Московска” 33 обясниха още, че новите маршрути се въвеждат експериментално – за шест месеца.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.