Пътувай и чети с ретро трамвая на 24 май

Алпинистът Атанас Скатов след завръщането си от Хималаите: Налудничаво е, но смъртта там е нещо естествено

Италианският президент Серджо Матарела връчи мандат за съставяне на правителство на Джузепе Конте

Вдигат пенсиите с 3,8% от юли (обзор) Минималната за осигурителен стаж и възраст става 207,60 лв.

Юлия Скрипал в първо изявление след изписването си от болницата: Събудих се с новината, че с баща ми сме били отровени

Ръст на сделките с имоти в курортите Банско и Слънчев бряг са първенци

Проф. Христо Пимпирев: Мечтая Антарктида да дава повече за човечеството и България да е там

Полицаят заплашвал военния преди смъртта си (обзор) Съдът остави Ангел Желязков в ареста

Иванчева изпързаля правосъдието

Шофьорът на автобуса от катастрофата на магистрала “Тракия”: Казах на пътниците да отворят аварийните кранове и да излязат, аз бях последен

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в четвъртък, 24 май 2018

Мая Манолова: Парите за здраве тази година са увеличени, но с това се увеличиха и проблемите

Съдът окончателно пусна АМ „Струма“ през Кресненското дефиле

Ремонтират бул. „Тодор Каблешков“ в София

Ще изграждаме завод за производство на високотехнологични продукти за самолети “Еърбъс”

Метрото оскъпи пътуването

Пускането на метрото до Бизнес парка прекрои транспортната схема на един от най-големите квартали в София. От събота автобусите във и от “Младост” са с нови, в някои случаи съкратени маршрути, заради което предвижването между две крайни точки вече се осъществява с прекачване от едно в друго превозно средство. За хората без абонаментна карта това означава и закупуване на два билета за пътуване, алармираха читатели на “Труд”.

Такъв е случаят с автобусите по линия 111, която до 9 май свързваше двата най-големи квартала “Младост” и “Люлин” през Околовръстното шосе. Сега возилата стигат само до “Младост 4”, а за да се предвижат до пазара в “Младост 1” например, столичани трябва да се прекачат или на друг автобус, или на метрото. С променени маршрути са и 76, 113, 314 и 413.

“Столичната община трябва да върне възможността за закупуване на карти за две линии на градския транспорт, както и комбинираните билети за 60 или за 90 минути”, настояват от Дискусионния клуб за социална местна политика на БСП. Така предвижването ще излиза по-евтино от 2 лева – каквато е цената на два билета за пътуване.

От градския парламент коментираха пред “Труд”, че въвеждането на почасови билети за пътуване ще стане възможно, когато във всички превозни средства се монтира електронна система за пътуване. От години има валидатори за таксуване в тролеите и трамваите, но не и в автобусите.

От “Московска” 33 обясниха още, че новите маршрути се въвеждат експериментално – за шест месеца.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.