Белград ще ползва опита на София при изграждане на метрото

Омбудсманът: Ще наблюдавам с повишено внимание сделката за ЧЕЗ

Пенев внесе молба за касиране на изборите за президент на БФС

Пътят Асеновград–Пловдив става магистрален през лятото

Холандия призна Арменския геноцид и разсърди Турция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в събота, 24 февруари 2018

БАН ще отговори официално на критиките към доклада за „Белене”

Тръмп призна: Плешив съм, крия се с прическата

Губернаторът на щата Флорида иска въоръжен полицай във всяко общинско училище

Кашата с касата се забърка здраво До понеделник смятат дълговете към чужди фондове, данните на шефа на НЗОК не били верни

Вандали изпотрошиха над 40 коли в Пловдив

Ето кои институции ще проверяват сделката за ЧЕЗ

32 цивилни са загинали при бомбардировките на Източна Гута днес

Туристическите пакети ще поскъпнат 2-3 пъти Българинът се стяга за патриотични екскурзии за 3 март

Гинка Върбакова, която купи активите на ЧЕЗ: Нашите намерения са за отговорно отношение към милионите клиенти

Павлова: След 1 юли ще останат затворени само 3 виадукта на Хемус и Тракия

След 1 юли ще останат затворени само 3 виадукта на магистралите “Хемус” и “Тракия”. Те са с дължина не повече от 400 до 500 метра. Това са виадуктите “Елешница”, “Бебреш” и виадукта на 67-и километър на АМ “Тракия”. Всички останали участъци ще бъдат освободени, за да може да се извършва безпроблемно преминаване, което да подкрепи летния туристически сезон. Това каза Лиляна Павлова, министър на регионалното развитие и благоустройството, по време на пресконференция по повод необходимостта от пътни ремонти през летния сезон, съобщи Фокус.

Министър Павлова направи обобщение на приключилия зимен сезон. Тя поясни, че съгласно договорите за зимно поддържане на пътищата са изплатени 55 700 000 лева. “Това са средства за зимно поддържане за целия зимен сезон, тъй като той започна през ноември, завърши официално на 15 април, но тъй като заваля сняг и след това, имаме допълнително разплатени дейности. За периода от ноември до април, стойността на зимното ни поддържане е 55 700 000 лева”, посочи министър Павлова.

По думите ѝ има и много санкции, които са наложени на фирмите, поддържащи територията на пътната мрежа. “Глобите са в размер на около 280 000 лева, и са наложени на фирми от 7 области. Това са областите Враца, Видин, Ямбол, Кърджали, Плевен, Смолян и Варна”, обобщи тя. Според министър Павлова, след приключване на зимния сезон, Агенция “Пътна инфраструктура” е направила анализ на всички републикански пътища, които са с обща дължина 20 000 километра. “След направени обходи на тези пътища е съставен план-график за аварийно, превантивно и текущо поддържане, особено там, където зимата са използвани химикали. Средствата за текущ ремонт са на стойност 56 000 000 лева, като към тази стойност ще се стараем да добавим малко, ако не достигат за най-критичните и аварийни участъци”, заключи министър Павлова.

През месец април са инвестирани 5 000 000 лева за текущ ремонт на проблемни участъци по първокласните пътища, допълни Павлова.

“Паралелно се работи с наличния бюджет от 100 000 000 за цялостен ремонт на 80 километра от автомагистралите “Хемус” и “Тракия”. Отделно то това, в бюджета на пътната агенция има планиран основен ремонт и ново строителство на преходни обекти и участъци. Така, както открихме изцяло новопостроения мост на р. Луда Яна, така трябва да завършим участъка Шумен-Белокопитово и стария участък на АМ “Марица”, който се довършва със средства от бюджета”, посочи министър Павлова. По думите ѝ, бюджета на пътната агенция се приоритизира спрямо класа на пътищата.

“За съжаление последни са третокласните, които са най-големи като размер и за тях винаги има недостиг на финансиране. Приоритетно се правят магистралите и първокласните пътища, защото по тях има най-голям трафик”, допълни още министър Павлова.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.