Нигяр Джафер: Моделът на здравеопазването е грешен

Весела Лечева: Грешка е да се иска оставка за изразена политическа позиция

Хлапета ще борят агресията с картинг и съвети от професионални пилоти

Изчезнаха 111 девойки след нападение в Нигерия

Учени регистрираха подозрителна активност на Йелоустоунския супервулкан

МЗ: Бутилираната вода носи сериозен риск за детското здраве

Мел Гибсън снима детективски сериал

173 милиона за нов център на София (ВИДЕО) Пускат нощен транспорт за 2 лв.

Две българки на топ постове в ЕК Първата жена начело на Евростат ще е Мариана Коцева

Вижте акцентите от броя на “Труд” в четвъртък, 22 февруари 2018

Русия е заплатила глоба от 15 милиона долара на Международния олимпийски комитет

Актьорите Гал Гадот и Марк Хамил ще връчват награди “Оскар”

Мъж обгоря след инцидент в леярна Прокуратурата проверява и друг случай

Валери Жаблянов в блиц пред “Труд”: ГЕРБ удрят всеки, който не им харесва

Легионер стрелец обвинен за хулиганство Горския човек заплашил служители на МВР, че ги очакват много изненади

Оплаквания – и на плажа

В началото на юни Комисията за защита на потребителите (КЗП) ще отвори приемни на открито по морето, съобщи председателят на комисията Димитър Маргаритов. „Приемните в курортните комплекси могат да са в административни сгради. Но нашата идея е, за да може да бъде улеснен достъпа на хората те просто да бъдат на открито т.е. на централната алея, а дори защо не и на плажа“, обясни той.

В момента КЗП проверя общите условия на туроператори, банки и небанкови институции. От констатираното до момента станало ясно, че някои туристически агенции въвеждат в общите си условия 7-дневен срок за рекламации, докато по закон този срок е 14 дни. Друга популярна хватка е изключването на отговорността на турагенцията, ако пътуването не се осъществи.

При финансовите институции са открити нарушения в информацията, която се дава преди сключването на договора, а има и доста скрити такси, когато липсва поръчител за бърз кредит.

През април в КЗП са постъпили над 1000 жалби. Най-много са срещу мобилни оператори, търговци на дребно и фирми, предоставящи финансови услуги. Комисията е извършила 3000 проверки и е установила 300 нарушения на закона.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете