Радан Кънев адвокат на Николай Банев – младши и сестра му Раиса Наследниците на покойната Дочка Банева ще се борят за полагащото им се имущество, съобщава техният защитник

МВР на лов за пияни и дрогирани по пътищата

Кметът Атанас Камбитов влиза в ролята на приказен разказвач

Депутатът от БСП Весела Лечева след приемни в Стражишко: Жителите на три села са откъснати от света заради разбит път Хората от този район не получават здравни услуги

След гонка задържаха 22-годишен за притежание на дрога

Притежатели на наркотици опитаха да се изплъзнат от полицаи

Изложба с експонати от Лувъра, открити на остров „Свети Кирик“

Меркел: Глобалният пакт за миграцията е голяма стъпка в битката срещу трафикантите на хора

Тридесет кубика незаконна дървесина е иззета при спецакцията в село Хан Аспарухово Образувани са 8 бързи производства и са съставени 10 констативни протокола, заяви комисар Илиян Илиев

Граничари арестувaха 54-годишен мъж, укрил в акумулатор на кола пакети с амфетамин и хероин (СНИМКИ)

17-годишен счупил крака на мъж при скандал за момиче

България с европейски шампион по карате киокушин Кристиян Дойчев спечели и специалната награда за най-добра техника

Възстановиха ударената от торнадо хижа „Ком”

Великобритания вдигна под тревога изтребители „Тайфун“ заради руски бомбардировачи (ВИДЕО)

Джей Ло украси елхата с Алекс Родригес и децата

Тест на Peugeot 308 GT: Баланс между стабилност и комфорт

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Спортната версия на Peugeot 308 GT нито е най-бързата в своя клас, нито най-мощната, но със сигурност е най-балансираната. Френската кола дава много добра кръстоска между устойчивост и комфорт. Тя определено я прави едно от най-добрите предложения на пазара от този сорт машини, които с лекота и удоволствие може да карате всеки ден. А когато пък искате да си вдигнете адреналина, отивате на някоя писта и получавате пълно удоволсвие при шофирането.

Тествах пежото с класиката в жанра – мощен бензинов двигател с 205 конски сили и ръчна 6-степенна скоростна кутия. Двигателят е добре познатия ни 1,6-литров турбо THP, съвместна разработка на Citroen и BMW. Може да го откриете и в Peugeot 208 GTI, и в Mini Paceman JCW. Има и версия с нафтов агрегат с автоматична скоростна кутия.
Налягането на непосредственото впръскване на горивото в бензиновия мотор е вдигнато от 120 до 200 бара, а за да се охлажда по-добре двигателят се е наложило да се направят още няколко дупки на предната броня.

Повече за Peugeot 308 GT четете в новия брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.