На 18 юли 2018 да почерпят

Играчите на „Левски“ стоят час и половина в съблекалнята след отпадането

Ултрасите заградиха „Герена“

Делио Роси: Оставка? Не се предавам, но ще говоря с шефовете

Време е прокуратурата да се самосезира

„Левски“ направи всичко, за да отпадне от „Вадуц“ и успя! Феновете бесни!

400 проби за чумата във Франция, за да потвърдят резултатите Дават средно по 327 лв. на глава добитък под селекционен контрол

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 18 юли 2018

Феновете на „Левски“ поискаха оставката на Роси, опитват да нахлуят на терена (СНИМКИ)

Дуел за поръчки между Боинг и Еърбъс (ИНФОГРАФИКА)

Една нова кола на 400 души от населението По ръст на продажбите влизаме в топ 5 на ЕС

Бизнесменът Мирослав Хинков и съпругата му пътували в самолета, пуснат без проверка на Летище „София“ И двамата имали лиценз за пилот

Джихадистите се заканиха на Кипър, полицията отрича

Бойко Борисов: По време на мандатите на БСП сивата икономика става огромна Щом дойде наше правителство - изсветлява, заяви премиерът

Адвокат иска 100 000 лв. от прокуратурата Юристът се жалва, че е претърпял психическо напрежение и е уронено името му

Тест на Peugeot 308 GT: Баланс между стабилност и комфорт

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Спортната версия на Peugeot 308 GT нито е най-бързата в своя клас, нито най-мощната, но със сигурност е най-балансираната. Френската кола дава много добра кръстоска между устойчивост и комфорт. Тя определено я прави едно от най-добрите предложения на пазара от този сорт машини, които с лекота и удоволствие може да карате всеки ден. А когато пък искате да си вдигнете адреналина, отивате на някоя писта и получавате пълно удоволсвие при шофирането.

Тествах пежото с класиката в жанра – мощен бензинов двигател с 205 конски сили и ръчна 6-степенна скоростна кутия. Двигателят е добре познатия ни 1,6-литров турбо THP, съвместна разработка на Citroen и BMW. Може да го откриете и в Peugeot 208 GTI, и в Mini Paceman JCW. Има и версия с нафтов агрегат с автоматична скоростна кутия.
Налягането на непосредственото впръскване на горивото в бензиновия мотор е вдигнато от 120 до 200 бара, а за да се охлажда по-добре двигателят се е наложило да се направят още няколко дупки на предната броня.

Повече за Peugeot 308 GT четете в новия брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.