Йорданка Фандъкова: Очаквам час по-скоро да се възстанови дейността на администрацията в „Младост”

Валдис Домбровскис ни похвали за ниския външен дълг

Банско събра 900 000 лева от туристически данък

Бургас се готви да посрещне стотици важни гости за домакинството на Европейския морски ден

Цял римски град откриха археолози по бъдещето трасе на “Струма“ край Благоевград

КАТ провери 1100 автобуса и откри 200 нарушения

Почина младият мъж, който се простреля в главата в подземен паркинг в Бургас

Нови 13 тома доказателства срещу кметицата Иванчева за подкупа

Парламентът избра четирима нови членове на КЕВР

Метеоролозите от БАН: Без оперативна работа не може да има никаква научна работа

Калоян Паргов: Ще се борим за победа на следващите местни избори

Очила подпалиха и унищожиха „Голф”

Продължава издирването на 64-годишния мъж от село Габаре

Горанов: 13 български общини са с финансови затруднения 21 са отпаднали от "черния списък" на МФ

Длъжни сме да осветим какво се случва в Община Болярово – един „Боляровогейт“, заяви депутатът Александър Иванов

Тест на Peugeot 308 GT: Баланс между стабилност и комфорт

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Спортната версия на Peugeot 308 GT нито е най-бързата в своя клас, нито най-мощната, но със сигурност е най-балансираната. Френската кола дава много добра кръстоска между устойчивост и комфорт. Тя определено я прави едно от най-добрите предложения на пазара от този сорт машини, които с лекота и удоволствие може да карате всеки ден. А когато пък искате да си вдигнете адреналина, отивате на някоя писта и получавате пълно удоволсвие при шофирането.

Тествах пежото с класиката в жанра – мощен бензинов двигател с 205 конски сили и ръчна 6-степенна скоростна кутия. Двигателят е добре познатия ни 1,6-литров турбо THP, съвместна разработка на Citroen и BMW. Може да го откриете и в Peugeot 208 GTI, и в Mini Paceman JCW. Има и версия с нафтов агрегат с автоматична скоростна кутия.
Налягането на непосредственото впръскване на горивото в бензиновия мотор е вдигнато от 120 до 200 бара, а за да се охлажда по-добре двигателят се е наложило да се направят още няколко дупки на предната броня.

Повече за Peugeot 308 GT четете в новия брой на списание “Авто Труд”

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.