На 23 април 2018 да почерпят

Графа открадна Ягода в “Гласът на България” Младата изпълнителка за малко да отпадне, след като загуби дуела с най-добрата приятелка на Симона Загорова - Никол

Колата намира място и паркира без водач Тестват нови технологии на летището в Хамбург

Албена посреща туристите в обновени хотели Аквапаркът се разширява с уникална детска водна зона

Ванеса Атанасова: И мъже танцуват на пилон Пол денс няма нищо общо с нощните заведения и стриптийза, категорична е треньорката

Джим Кери минава в психарски режим “True Crimes” е сниман в Полша

Ердоган повдигна въпроса за евентуална размяна на двамата задържани в Турция гръцки войници за осемте турски, които получиха убежище в Гърция

Армията вади танкове и ракети на площада На Гергьовденския парад 1200 души ще набият крак на жълтите павета

Нападнаха две момчета в Западния парк в София

30 на сто по-евтини онлайн документи от кадастъра 2000 човека на ден чакат в администрациите на агенцията в цялата страна

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 23 април 2018

ZDF: “Химическата атака” в Сирия е била фалшива (ВИДЕО)

МВФ прие нови регламенти за по-системно оценяване на корупцията

Циганин блудствал с 4-годишната си племенница (обзор)

Пуснато е движението по новия обходен път за смолянското село Тикале Зам.-министър Йовев инспектира мястото

Миков: Осем години след първата копка на Нова Европа – мост има, път не

„Главното условие, за да може Северозападът, България и Европа да се възползват максимално от Дунав мост 2, който никой не бива да си присвоява, е да се реши проблемът с инфраструктурата към моста и да се финансира модернизацията на пътя Видин – Ботевград. За съжаление приоритетните за предходното правителство с мандат на БСП задачи не попадат в графика на ГЕРБ за рязане на лентички”. Това заяви председателят на БСП Михаил Миков във фейсбук по повод осмата годишнина от старта на строителството при Видин и Калафат.

„Осем години след трудното начало – мост има, а път не! Броят на преминалите през моста „Нова Европа“ автомобили надхвърли 1 млн. и когато това стана – представители на оглавеното от ГЕРБ управление не пропуснаха да си направят ПР-акция. Точно ГЕРБ в предишния си мандат забавиха без причина строежа с цели две години, а в сегашния им България продължава да нарушава задълженията си по споразумението с Румъния да отстрани тесните места по протежение на транспортен коридор 4”, посочва Миков.

„Кабинетът „Борисов 2“ носи отговорност пред хората от региона, който обрича на бедност и упадък със замразяването на инвестициите в тези направления. А пред България ГЕРБ и техните партньори в управлението дължат обяснение за опасността страната да бъде заобиколена не само от енергийните трасета, но и от инфраструктурните, защото европейски коридор 10 вече е на път да изпревари коридор 4”, отбелязва лидерът на левицата. По думите му предимствата ни като инфраструктурен център на Балканите, осигуряващ европейския транзит по главен път Е-79, се изпаряват.

„Свидетели сме на пореден тежък удар по шансовете за реализиране на геостратегическото положение на нашата страна, по възможностите за нейното икономическо възраждане, по това България да бъде важна за каквото и да било”, категоричен е Миков.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.