Бащата на прегазения 6-годишен Петьо: Не вярвам в правосъдието, но има Господ

Общинска с ново ръководство Ангел Геков става изпълнителен директор

МВФ: Намалете лошите кредити

Десет души са загинали след рухване на жилищна сграда в Кайро

Руски депутат: Русия е изпитала 200 нови типове оръжия в Сирия

Лайпциг може да забрани дизеловите автомобили

Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Сорос плаща за ромите да останат в гетата Фондации настояват за узаконяване на къщите в махалите

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

Пенсионери взимат новите павета в центъра на Варна, за да си затискат киселото зеле

Пенсионери задигали павета от новата пешеходна настилка на центъра на Варна, разкри пред “Дарик” главният архитект на града Виктор Бузев, който заяви, че лично е виждал варненци да си вземат клинкерни плочи.

„Ползват ги, за да си затискат киселото зеле, не виждам за какво друго могат да послужат плоча или две”, коментира Бузев.

Той призова жителите на морската столица да пазят пешеходния ринг и определи като „абсолютна идиотщина“ лепенето на обяви по сменените улични лампи. Бузев е ставал очевидец и как върху новите стълбове се гасят фасове. А преди дни е забелязал жена от квартал „Чайка“, която си напълнила две торби с пръст, струпана за ремонта на бул. „Княз Борис I”.

Ремонтът на пешеходния ринг трябва да приключи до края на месеца, но ще са необходими около три години, докато паветата слегнат, тъй като се поставят върху пясъчна основа. За целта ще бъдат префугирани всяка пролет и есен. Новата настилка може да бъде увредена от движението на коли върху нея и ще търси вариант автомобилите на банките, които тежат около 4 тона, да използват алтернативни маршрути.

Досега те минаваха по пешеходната зона и спираха пред вратите на офисите. Павета могат да бъдат компромерирани и при оттичането на водата от климатиците. Саксиите във формата на лодки, които досега бяха върху настилката, ще бъдат преместени в цветарниците пред Съдебната палата и там ще се получи етажно озеленяване.

До края на месеца ще бъде отпушен и трафикът в града, след като приключат реконструкциите на централните булеварди.

Според Виктор Бузев изграждането на магистрала „Черно море“ е по-важно за Варна от довършването на „Хемус“, тъй като разстоянието до Бургас ще е 70 км, а оттам пътуващите ще могат да се включат в „Тракия“.

Главният архитект смята, че има нужда от изграждането на още един мост над Варненското езеро и такъв най-вероятно изглежда да бъде построен по трасето на аутобана „Черно море“ в землището на община Белослав. В момента се извършва паспортизация на Аспарухов мост, като направените предписания ще бъдат взети предвид при проектирането за реконструкцията на съоръжението. За нея се очаква правителството да отпусне следващата година необходимата сума от около 35 млн. лв.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете