С разпити на екипите продължава проверката около смъртта на родилка в Сливен

Бившият личен адвокат на Тръмп, Майкъл Коен, се призна за виновен при сделка с прокуратурата

Срокът за помирение на НИМХ и БАН изтече Метеоролозите са категорични, че искат отделяне

Днес влизат в сила първите санкции, наложени от САЩ на Русия заради случая „Скрипал“

Петгодишо дете е пострадало по време на разходка по екопътеката в Трън

Силно земетресение разтърси Венецуела

Фейсбук свали стотици акаунти, свързани с Русия и Иран

На 22 август 2018 да почерпят

Кралев пожела пълна зала на гимнастичките

Български лекари спасиха мъж с имплантиране на аортна клапа през бедрото

Военен хеликоптер „Кугър” прекъсна електропровод край град Стамболийски

Втори фалит на застраховател очаква опозицията Спецслужбите съобщили на премиера Бойко Борисов, че има сериозен проблем в сектора

Кремъл отрича твърденията на „Майкрософт“ за руски предизборни кибератаки в САЩ

91 000 учители излизат на протест Искат да запазят авторитета на професията

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 август 2018

Пенсионери взимат новите павета в центъра на Варна, за да си затискат киселото зеле

Пенсионери задигали павета от новата пешеходна настилка на центъра на Варна, разкри пред „Дарик“ главният архитект на града Виктор Бузев, който заяви, че лично е виждал варненци да си вземат клинкерни плочи.

„Ползват ги, за да си затискат киселото зеле, не виждам за какво друго могат да послужат плоча или две”, коментира Бузев.

Той призова жителите на морската столица да пазят пешеходния ринг и определи като „абсолютна идиотщина“ лепенето на обяви по сменените улични лампи. Бузев е ставал очевидец и как върху новите стълбове се гасят фасове. А преди дни е забелязал жена от квартал „Чайка“, която си напълнила две торби с пръст, струпана за ремонта на бул. „Княз Борис I”.

Ремонтът на пешеходния ринг трябва да приключи до края на месеца, но ще са необходими около три години, докато паветата слегнат, тъй като се поставят върху пясъчна основа. За целта ще бъдат префугирани всяка пролет и есен. Новата настилка може да бъде увредена от движението на коли върху нея и ще търси вариант автомобилите на банките, които тежат около 4 тона, да използват алтернативни маршрути.

Досега те минаваха по пешеходната зона и спираха пред вратите на офисите. Павета могат да бъдат компромерирани и при оттичането на водата от климатиците. Саксиите във формата на лодки, които досега бяха върху настилката, ще бъдат преместени в цветарниците пред Съдебната палата и там ще се получи етажно озеленяване.

До края на месеца ще бъде отпушен и трафикът в града, след като приключат реконструкциите на централните булеварди.

Според Виктор Бузев изграждането на магистрала „Черно море“ е по-важно за Варна от довършването на „Хемус“, тъй като разстоянието до Бургас ще е 70 км, а оттам пътуващите ще могат да се включат в „Тракия“.

Главният архитект смята, че има нужда от изграждането на още един мост над Варненското езеро и такъв най-вероятно изглежда да бъде построен по трасето на аутобана „Черно море“ в землището на община Белослав. В момента се извършва паспортизация на Аспарухов мост, като направените предписания ще бъдат взети предвид при проектирането за реконструкцията на съоръжението. За нея се очаква правителството да отпусне следващата година необходимата сума от около 35 млн. лв.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.