3000 снегорина са в готовност да чистят пътищата от снега

Бойко Борисов пред младежите в ГЕРБ: Няма как да защитим интересите на ЕС на Балканите, ако не защитим добрите отношения между Турция и Русия (ВИДЕО)

БМВ откри нередности при софтуер за отработените газове

Задруга разработва критерии за качеството на храните В Сдружението на производителите членуват над 40 фирми

Олимпийските игри в ПьонгЧанг са посетени от над 1.3 милиона души

Деница Сачева: МОН има ясна стратегия за развитие на иновативните образователни методи

Мариано Рахой: Испания трябва да промени модела за финансиране на автонономните области

Доналд Тръмп: Въоръжаването на учителите зависи от властите на отделните щати

САЩ искат санкции върху 33 кораба и 27 компании заради нарушаване на ембаргото върху КНДР

Арестуваха четирима мексикански полицаи за отвличането на трима италианци

Руснаците без национален флаг и на закриването на Олимпиадата, реши МОК

Археолози откриха древен некропол в Египет

В Южна Корея пристигна севернокорейска делегация на високо равнище

Мексиканският президент отлага визитата си в САЩ заради напрегнат телефонен разговор с Тръмп

Макрон и Меркел ще разговарят с Путин за прекратяването на огъня в Сирия

Джон Малкович съди френския вестник Le Monde

Американският актьор Джон Малкович ще съди френския вестник Le Monde, който му приписа тайна сметка в швейцарския клон на банка HSBC. Съответният иск вече е депозиран в съд в Париж, съобщава Франс прес.

Скандалът около HSBC избухна през февруари тази година, когато Международният консорциум за разследваща журналистика получи достъп до данни за сметките на повече от 100 000 клиенти на швейцарският клон на банката.

Данните за сметките и намиращите се в тях суми отчитат сравнително кратък период – от ноември 2006 до март 2007 г. Въпреки това през това време HSBC е превъртял чрез сложна схема повече от 180 милиарда евро.

Сред оповестените от Le Monde имена беше и това на Малкович. Това е лъжа, заяви в отговор актьорът. То посочи, че действително е имал сметка в Швейцария, но тя е била закрита още през 1999 г. и няма никаква връзка със скандала. Според Малкович френските журналисти са се “опитвали да направят статията си по-скандална.”

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.