Стоичков повежда „Селтик“ срещу „Ливърпул“

Два литра твърд алкохол и 10 грама кокаин

НФСБ със закон за футболното хулиганство

Синът на Валери Симеонов преодолял наркозависимост

Работодатели от Варненско готвят протест заради скъп ток от ТЕЦ Варна

11 българи са спечелили над 1 млн. долара на покер Фахредин Мустафов получи половин милион на турнир в Барселона

Инспекторите на ОЗХО взеха проби в Дума

Слизат от педалите на пешеходна пътека Велосипедистите масово вършат нарушения, някои не са и чували, че има правила

Вижте акцентите от броя на “Труд” в неделя, 22 април 2018

10 000 унгарци протестираха за свобода на медиите

Мегз показа зърна на светско парти

Заев: Никога не сме били толкова близо до решение за името

Печено морско свинче? Не, мерси Най-странните ястия по целия свят

Иконите на Дончо Дончев Картините могат да бъдат разгледани в галерия “Валер” до 11 май

Индия ще конфускува имоти на избягали от страната престъпници

Коригираща пролетна диета

Няколко малки промени в дневния хранителен режим ще ви помогнат, за да влезете във форма. Ето 4 лесни начина да започнете:

1. Хващайте се за зеленчуците. Голямата салата с ниско съдържание на калории като предястие, може да помогне да се намали приемът на калории с останалата храна. Когато ядат салата преди основното ястие, хората ядат по-малко след това, съкращавайки общия прием на калории с 12%. Нискокалоричната салата може да включва марули, моркови, домати, целина, краставици, овкусени без мазнини и нискомаслено сирене.

Другите три начина чети тук.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.