София ще има аквапарк през 2019 г. Шезлонги, СПА и бебешки басейн строят в парк „Възраждане“

Отнето предимство погуби мъж и прати трима в болница

ГДБОП удари престъпна група от трима човека, отворили „клуб“ за сексуални услуги 

БСП: Неприемливо е Омбудсманът да бъде гонен от заседание на Тристранния съвет

Учителите оцениха учебници за III, VII И IX клас

Кметът на Поморие дари на местната полиция дрегер, улавящ 8 вида дрога

Според 58% от населението на Западните Балкани България е помогнала за европейската интеграция на страната им

ВСС отказа да образува дисциплинарно производство срещу председателя на САС Даниела Дончева

Доналд Туск: Търговското споразумение между ЕС и Япония е „ясно послание“ срещу протекционизма

ЕС и Япония подписаха търговско споразумение

Не пуснаха Мая Манолова на заседанието на Тристранката

PЗИ: Морето край Обзор е чисто

Българският патриарх Неофит се надява автокефалността на Македонската църква да бъде призната

10-километрова опашка от камиони се е образувала на ГКПП „Дунав мост”

Затвор за злодей, нападнал непълнолетна и блудствал с нея

Коригираща пролетна диета

Няколко малки промени в дневния хранителен режим ще ви помогнат, за да влезете във форма. Ето 4 лесни начина да започнете:

1. Хващайте се за зеленчуците. Голямата салата с ниско съдържание на калории като предястие, може да помогне да се намали приемът на калории с останалата храна. Когато ядат салата преди основното ястие, хората ядат по-малко след това, съкращавайки общия прием на калории с 12%. Нискокалоричната салата може да включва марули, моркови, домати, целина, краставици, овкусени без мазнини и нискомаслено сирене.

Другите три начина чети тук.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.