Дъщерята, убила майка си, получила инсулт

Изригна вулканът Синабунг на остров Суматра

Борисов и Орбан поднесоха цветя пред паметника на Васил Левски

Собственикът на “Милан” пред фалит

Венци за Апостола, сълзи за Павел Панов

Съвместно учение на морска пехота и артилерия се проведе в Дагестан

18 души се отзоваха на апела на болницата в Търново да дарят кръв

Румен Радев ще удостои с висши държавни отличия дейци на образованието, науката и военномедицинското дело

Пенсионер полетя от 7-ия етаж

Заловиха бракониери на калкан в Равда и Ахелой

След отлична реколта Вила Ямбол ще пусне две нови резерви от серията Kabile Избата организира празник на виното в родния си град

Николай Николов: Като разширяват “зелената зона” да гарантират и целево разходване на средствата за ремонт на инфраструктурата!

Величко, който върна чанта с пари, получи награда от кмета на Стара Загора

Служба „Военна полиция“ отчете годишната си дейност

БСП – Бургас отдаде почит на Васил Левски

Коригираща пролетна диета

Няколко малки промени в дневния хранителен режим ще ви помогнат, за да влезете във форма. Ето 4 лесни начина да започнете:

1. Хващайте се за зеленчуците. Голямата салата с ниско съдържание на калории като предястие, може да помогне да се намали приемът на калории с останалата храна. Когато ядат салата преди основното ястие, хората ядат по-малко след това, съкращавайки общия прием на калории с 12%. Нискокалоричната салата може да включва марули, моркови, домати, целина, краставици, овкусени без мазнини и нискомаслено сирене.

Другите три начина чети тук.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.