Отклоняването на общественото внимание и подвеждането с послания го правят самите политици, превръщайки се в „тролове“. Това заяви експертът в областта на медийните комуникации и връзките с обществеността Арман Бабикян за "Фокус".
Според него декларациите на политическите партии против използването на „тролове“ в предизборната кампания са поредното заявяване на добри намерения само на хартия.
„Тролове щяха да се ползват и преди 20 години, ако тогава интернет имаше такова влияние над обществото, каквото има сега. Тогава социалните мрежи не бяха толкова влиятелна медия, а днес са. Нали не очаквате от утре да спрат платените публикации по радиостанциите, телевизиите и вестниците? Интернет е просто транспортно средство, което в момента е много популярно и най-вероятно ще става още по-популярно“, коментира още Бабикян.
Според него никой от политиците няма намерение да се лиши от удоволствието да пропагандира в мрежата. Арман Бабикян каза още, че социалните мрежи и интернет са новото средство за политическа агитация и пропаганда. Според него много често образът на политиците в мрежата се различава от реалния им имидж.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш