Пожарите в Австралия унищожили част от имота на Ръсел Кроу

Уволниха пияния шофьор на училищен автобус

Прокуратурата: Няма доказателства за престъпление в сигнала на БОЕЦ срещу Иван Гешев

Как да обясним на блондинка защо звукът от гръмотевицата закъснява

Туск: Великобритания ще стане второстепенен играч след Брекзит

Кметът на Перник: Водният режим, който предлагат от ВиК, може да унищожи цели сектори

Жираф предизвика тежка катастрофа в резерват в ЮАР, загина турист

Мечка нападна и рани ловец край село Търничене

Стрелба в колеж в руския град Благовещенск (ВИДЕО)

Ярък метеор освети небето над няколко американски щата (ВИДЕО)

Арктически студ скова големи части от САЩ

Facebook изтрил 5,4 млрд. фалшиви профила тази година

Тръмп пред Ердоган: Европа трябва да плаща повече за сирийските бежанци

Емил Нешев, ПСС: Предстои транспортиране на тялото на загиналата в Рила жена

Пожарникари и доброволци потушиха голям пожар край Трявна

Тест на писта на Range Rover Sport SVR: Терминаторът

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Special Vehicle Operations. Тези три думички на английски до преди няколко дни, признавам си, не ми говореха нищо, както и абривиетурата SVO. Това е специалното звено на Land Rover, както AMG при Mercedes и М подразделението на BMW, което от сега нататък ще прави лъскавите и мощни кросоувъри на англичаните пълни терминатори на пътя.

Един от първите проекти на маниаците от SVO е Range Rover Sport SVR. За да добиете представа за какъв уникален автомобил става въпрос, ще започна отзад напред. А именно, след като се бях наситил (то насита няма де) на джипа на пистата в Лесново, карах с прилична скорост (опитвайки се да спазвам ограниченията по магистрала „Тракия“), когато младеж и девойка от една малка кола ме помолиха с жестове да намаля, за да запишат със смартфон клипче в движение. Тогава се замислих, че този Range Rover Sport SVR не само прави огромно впечатление на околните с бруталния си външен вид, но и с дивия рев от ауспусите, който с леко натискане на педала на газта се носи из въздуха. Такъв звук могат да докарат само Ferrari, Lamborghini или Porsche. Споменавайки германската компания, съм длъжен да отбележа, че единствено Cayenne Turbo S е спосебен да бие в класа на всъдеходите по бързина въпросния рейндж роувър. Немската машина взима обиколка на легендарната писта „Нюрбургринг“ с 14 секунди по-бързо от Range Rover Sport SVR, който минава „Зеления ад“ за 8:14 мин. Това за статистиката…

Още за Range Rover Sport ще откриете в новия брой на списание „Авто Труд“

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.