Възрастен мъж е намерен убит в столичния квартал “Люлин” Задържани са дъщеря му и съпругът й

Цвета Караянчева: Дали БСП няма да поискат и диктатура на пролетариата

Днес времето ще бъде облачно, ще има превалявания от дъжд

Депутати пред “Труд”: Конфликт на интереси прозира в скандала с НЗОК

Българин спечелил милиони от Spotify – чрез законна измама

Александър Вучич: Сърбия върви по европейския път, но ще продължи да изгражда добри отношения с Русия

Жители на Брегово протестират срещу преминаването на камиони с опасен товар

Стачка в “Ер Франс”, отменени са половината полети на далечни разстояния

44 души загинаха, след като автобус падна в 200-метрова пропаст в Перу

Над 20 са последващите трусове след земетресението в Пловдивско Усетено е най-много в Пловдив, Първомай и Пазарджик, но също в София и Благоевград

Взривно устройство е хрърлено пред американското посолство в Черна гора, извършителят се е самоубил

Протести на ученици в САЩ за повече контрол над продажбата на оръжия

Земетресение от 4,8 по Рихтер край Асеновград тази нощ

Нигяр Джафер: Моделът на здравеопазването е грешен

Весела Лечева: Грешка е да се иска оставка за изразена политическа позиция

Тест на писта на Range Rover Sport SVR: Терминаторът

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Special Vehicle Operations. Тези три думички на английски до преди няколко дни, признавам си, не ми говореха нищо, както и абривиетурата SVO. Това е специалното звено на Land Rover, както AMG при Mercedes и М подразделението на BMW, което от сега нататък ще прави лъскавите и мощни кросоувъри на англичаните пълни терминатори на пътя.

Един от първите проекти на маниаците от SVO е Range Rover Sport SVR. За да добиете представа за какъв уникален автомобил става въпрос, ще започна отзад напред. А именно, след като се бях наситил (то насита няма де) на джипа на пистата в Лесново, карах с прилична скорост (опитвайки се да спазвам ограниченията по магистрала “Тракия”), когато младеж и девойка от една малка кола ме помолиха с жестове да намаля, за да запишат със смартфон клипче в движение. Тогава се замислих, че този Range Rover Sport SVR не само прави огромно впечатление на околните с бруталния си външен вид, но и с дивия рев от ауспусите, който с леко натискане на педала на газта се носи из въздуха. Такъв звук могат да докарат само Ferrari, Lamborghini или Porsche. Споменавайки германската компания, съм длъжен да отбележа, че единствено Cayenne Turbo S е спосебен да бие в класа на всъдеходите по бързина въпросния рейндж роувър. Немската машина взима обиколка на легендарната писта “Нюрбургринг” с 14 секунди по-бързо от Range Rover Sport SVR, който минава “Зеления ад” за 8:14 мин. Това за статистиката…

Още за Range Rover Sport ще откриете в новия брой на списание “Авто Труд”

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете