ГЕОРГИ ЛУКАНОВ
Още преди две години Hyundai смело предизвика Volkswagen Golf и поне дузина сериозни конукренти в най-масовия клас с i30. Корейците смело направиха модел, на който главното му достойнство не е ниската цена, а технологиите, двигателите, пътното поведение, множеството екстри и не на последно място модерното излъчване.
Сега Hyundai i30 е модернизиран и готов за нови подвизи. В случая тествах модификация с 1,6-литров турбо дизелов двигател с мощност 136 конски сили с новата 7-степенна автоматичната скоростна кутия. Именно тази трансмисия предизвиква особен интерес, като се има предвид все по-голямата популярност на "автомата", който в съвременния натоварен градски свят е не глезотия, а просто необходимост. Новата автоматична скоростна кутия се представя почти без грешка. Сменя предавките пъргаво и когато трябва, почти не се налага да включвате на ръчен режим дори, ако ви трябва по-бързичко ускорение.
Повече за външните подобрения на Hyundai i30, както и какъв разход даде модела по време на теста, ще разберете в новия брой на списание "Авто Труд"
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш