КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Салах вкара 20-и гол с левия крак

Кметът на Търново представя в спортното министерство осъвременен проект за тренировъчно футболно игрище

Израелски сателит засне най-модерния руски изтребител в Сирия

“Херта” спря “Байерн” за рекорд

Десетки ранени и загинали при самоубийствен атентат в Йемен

Над 500 души са загинали при бомбардировките в Източна Гута за седмица

Загинал и седем пострадали в катастрофа край Сливен

Hyundai хвърля ръкавицата с i30

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Още преди две години Hyundai смело предизвика Volkswagen Golf и поне дузина сериозни конукренти в най-масовия клас с i30. Корейците смело направиха модел, на който главното му достойнство не е ниската цена, а технологиите, двигателите, пътното поведение, множеството екстри и не на последно място модерното излъчване.

Сега Hyundai i30 е модернизиран и готов за нови подвизи. В случая тествах модификация с 1,6-литров турбо дизелов двигател с мощност 136 конски сили с новата 7-степенна автоматичната скоростна кутия. Именно тази трансмисия предизвиква особен интерес, като се има предвид все по-голямата популярност на “автомата”, който в съвременния натоварен градски свят е не глезотия, а просто необходимост. Новата автоматична скоростна кутия се представя почти без грешка. Сменя предавките пъргаво и когато трябва, почти не се налага да включвате на ръчен режим дори, ако ви трябва по-бързичко ускорение.

Повече за външните подобрения на Hyundai i30, както и какъв разход даде модела по време на теста, ще разберете в новия брой на списание “Авто Труд”

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.