Залесяват нова гора върху опожарена

Мицотакис се среща с Бойко Борисов и Зоран Заев в Солун

Румен Драганов: Не се очаква драстично поскъпване на самолетните билети

ВСС гласува повторно кандидатурата на Иван Гешев за главен прокурор Протест и контрапротест около сграда на съдебните кадровици

Стоян Мирчев, БСП: Михаил Миков отсъства от кампанията, а сега принизява усилията ни

Пожарите в Австралия унищожили част от имота на Ръсел Кроу

Уволниха пияния шофьор на училищен автобус

Прокуратурата: Няма доказателства за престъпление в сигнала на БОЕЦ срещу Иван Гешев

ТЕЛК трябва да умре, за да живеят хората с увреждания Това е една социалистическа уравниловка, която отказва да прогледне отвъд формалната медицинска диагноза и да съзре човешката съдба

Как да обясним на блондинка защо звукът от гръмотевицата закъснява

Туск: Великобритания ще стане второстепенен играч след Брекзит

Кметът на Перник: Водният режим, който предлагат от ВиК, може да унищожи цели сектори

Жираф предизвика тежка катастрофа в резерват в ЮАР, загина турист

Мечка нападна и рани ловец край село Търничене

Стрелба в колеж в руския град Благовещенск (ВИДЕО)

Hyundai хвърля ръкавицата с i30

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Още преди две години Hyundai смело предизвика Volkswagen Golf и поне дузина сериозни конукренти в най-масовия клас с i30. Корейците смело направиха модел, на който главното му достойнство не е ниската цена, а технологиите, двигателите, пътното поведение, множеството екстри и не на последно място модерното излъчване.

Сега Hyundai i30 е модернизиран и готов за нови подвизи. В случая тествах модификация с 1,6-литров турбо дизелов двигател с мощност 136 конски сили с новата 7-степенна автоматичната скоростна кутия. Именно тази трансмисия предизвиква особен интерес, като се има предвид все по-голямата популярност на „автомата“, който в съвременния натоварен градски свят е не глезотия, а просто необходимост. Новата автоматична скоростна кутия се представя почти без грешка. Сменя предавките пъргаво и когато трябва, почти не се налага да включвате на ръчен режим дори, ако ви трябва по-бързичко ускорение.

Повече за външните подобрения на Hyundai i30, както и какъв разход даде модела по време на теста, ще разберете в новия брой на списание „Авто Труд“

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.