Пътни полицаи засякоха трима, обявени за издирване

Тежко е състоянието на момчето, паднало от прозорец в социален комплекс

Оперетата “Графиня Марица” отново на търновска сцена Представят постановката с нови попълнения сред солистите

Валери Жаблянов: Мотивите за исканата оставка са образец за политически произвол и фактологическо слабоумие

Доналд Тръмп с мярка срещу модифицираните пушки

ГЕРБ посочи 3 аргумента за оставката на Жаблянов

ДПС не участва в дебатите за исканата оставка на Жаблянов

Петър Москов: Натискът на здравния министър върху другите структури от системата не може да се счита за проблем

България ще бъде домакин на съвместен бизнес форум с организацията за външна търговия на Япония

КЗП съди девет фирми за бързи кредити

Социалните ще търсят други роднини или приемно семейство на близнаците от Пловдив

Председателят на Държавната комисия по стокови борси и тържища: Не очаквам цените да се повишат спекулативно около Великден

Сергей Игнатов избран за ректор на частен университет във Вилнюс

ТИР се запали на магистрала “Тракия” Няма информация за пострадали хора

3,5 години затвор за рапър от остров Майорка, възхвалявал тероризма

Отслабвай според твоя дизайн

Индивидуално решение за всеки тип тяло и метаболизъм 

Според специалисти ендокринолози – начинът, по който се оформя тялото се контролира от нашите хормони. С всяко следващо десетилетие хормоналният фон се променя и метаболизмът се забавя.

Открийте Вашия метаболитен тип като отговорите на следните въпроси:

• Складирате ли мазнини в горната част на ръцете, гърба и гръдния кош?

• Имате ли мазнини в областта на гърдите или класическо “бирено коремче“, ако сте мъж?

• Имате ли желание за солени, мазни храни?

• Имате ли в семейството сърдечни заболявания или диабет?

• Обиколката на талията над 35 инча ( мъже) (жени)

Ако отговорите с ДА на 3 или повече от тези въпроси, Вие сте класически тип “ЯБЪЛКА“

Общи препоръки за типа “ЯБЪЛКА”:

1. Метаболизмът ви се нуждае от храни, които успокояват адреналните жлези и намаляват секрецията на кортизол. Подходящи са храните от растителен прозход и източници на протеин – риба, сурови ядки, пилешко месо.

2. Включете РЕДУКАЛ – 2 капсули дневно, една преди закускаи една преди основното хранене на обяд. През първият месец от режима за отслабване е добре да добавите и прием на Гарсиния -2 пъти дневно- на обад и вечер преди хранене за намаляване на апетита.

3. Най-подходящата физическа активност е тип – йога, която да успокоява и подобрява дишането.Леки тежести и умерено кардио под 45 минути дневно.

• Складирате ли мазнини в бедрата и ханша?

• Имате ли целулит?

• Имате ли силно желание за сладкиши, печива и кофеин?

• Имате ли хормонални проблеми и заболявания(женски полови хормони и щитовидна жлеза)?

• Долната част на тялото Ви е значително по-широка от горната?

Ако отговорите с ДА на 3 или повече от тези въпроси, Вие сте класически тип “ КРУША“

Общи препоръки за типа “КРУША”:

1. Вашият метаболизъм се нуждае от храни, които стимулират адреналните жлези и щитовидната Ви жлеза – това са протеини с животински произход и здравословни мазнини с източници от семена и ядки.

2. Включете ВЕРДУКАЛ – 2 капсули дневно преди закуска и основното ядене на обяд. През първите 2 месеца от режима за отслабване е добре да добавите и прием на Гарсиния -2 пъти дневно- на обяд и вечер преди хранене за намаляване на апетита.

3. Трябва да ограничите приема на сладкиши, сладки плодове и тестени изделия.

4. По отношение на физическата активност, нй- добрият избор е упражнения с тежести и по-малко кардио.

• Складирате ли мазнини равномерно в горната и долната част на тялото?

• Имате ли желание за хранене, когато сте в депресия, потиснати или в лошо настроение?

• Храните ли се хаотично като редувате сладко и солено?

• Чувствате ли се често отслабнал, без енергия и сили. Това кара ли ви да се храните допълнително?

Ако отговорите с ДА на 3 или повече от тези въпроси, Вие сте класически тип „ПЯСЪЧЕН ЧАСОВНИК“.

Общи препоръки за типа „ПЯСЪЧЕН ЧАСОВНИК“

1.Вашият метаболизъм се нуждае от хран, които стимулират нивата на серотонин и магнезии – сурови ядки, сурови плодове и зеленчуци.

2.Включете ГАРСИНИЯ – 2 капсули дневно, една преди закуска и една преди основното хранене на обяд.

3.Трябва да ограничите приема на сладкиши, сладки плодове и тестени изделия.
По отношение на физическата активност, най-добрият избор е упражнения с тежести и интезнивно кардио.

За контакти:

„ВИТА ФОКУС“ООД ,

Тел.: 02/981 69 28, 0894 70 44 22, 0899 45 55 55

www.vitafocus.net

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете