Lidl ще намали с 20% използваната пластмаса в продуктите си до 2025 г.

Посланикът на Казахстан си взе монета с лика на Горгона Медуза

Поставят цветна инсталация от чадъри в Благоевград

Излюпиха се 6 патета в Патешкото езеро на Борисовата градина

Столичната полиция издирва 50-годишен мъж

2023 коли са откраднати в страната през миналата година МВР отчита спад с 29% на кражбите на автомобили

Благоевград е домакин на първи „Занаят фест“

Адвокат Димитър Марковски: Уточнени са три дати, на които Десислава Иванчева се е срещала с Петко Дюлгеров

Откриха национален семинар за интелектуалната собственост

Президентът Радев: Има политици, които водят война с българската държавност

Осъдиха Петер Мадсен на доживотен затвор за убийството на шведската журналистка Ким Вал

Арест за италианци, опитали да убият фен на “Ливърпул”

Пленер събира фотографи в Шумен

Външният министър на Кипър ще посети Москва на 27 април

Данъчен № 1 на Търново гостува в “Истории от моя живот” Ивайло Здравков разговаря с ученици от СУ "Вела Благоева"

Реклама на пармезан се крие от полицаите в Русия

Интернет сайтовете вече са способни да селектират рекламите, които показват на отделните си потребители, спрямо техните интереси. Руска рекламна агенция обаче доразвива това в интересна идея на рекламно пано, което сменя продукта, който показва, щом засече полицаи, съобщава gizmodo.com.

Италианският магазин “Дон Джиолио Салумерия” в Русия затънал, след като била въведена забрана миналото лято да се внасят храни от ЕС и САЩ. Това повлияло зле на бизнеса на икойто продавал само вносна италианска храна. Магазинът въпреки това успявал да продава стоката си, но му било трудно да рекламира. Затова собственикът се обърнал към рекламната агенция The 23, която му помогнала.

Тя използвала камера и софтуер за разпознаване на лица, който преработила да разпознава вместо физиономии – символите и гербовете по униформите на руските полицаи. Щом някой служител на реда се приближи към билборда, показващ италианската стока, рекламата веднага се сменя на реклама на магазин за матрьошки.

От “Гизмодо” отбелязват, че трикът няма голям ефект, защото полицаите накрая все пак забелязват продукта и смяната на рекламата, но идеята може да е началото на нова ера в рекламирането.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.