На 21 ноември 2018 да почерпят

България – от аутсайдер до фактор

Арестуван е бившият шеф на контраразузнаването в Македония

Благотворителен концерт събира пари за възстановяване на паметника на Шести артилерийски полк в Сливен

Обучаваха общинари да помагат на домоуправители

Президентът удостои с плакет „Св. св. Кирил и Методий“ Съюза на българските писатели (СНИМКИ)

Тръмп: САЩ остават стабилен партньор на Саудитска Арабия въпреки съмненията покрай смъртта на Хашоги

Българите зад граница искат да ги представляват нови организации

Столична община: Изтича срокът за такса смет

Нов препъникамък за Брекзит – Гибралтар Испания плаши с вето споразумението за напускане

Все повече млади в САЩ предпочитат съвместно съжителство без брак

Стълб спасил влака в Кресненското дефиле от падане в реката

Премиерът на Испания обяви, че може да насрочи предсрочни избори

Менте намаления дебнат този Черен петък Ако на витрината пише “- 70%”, всички стоки трябва да са със 70 на сто по-ниски

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 21 ноември 2018

Vizeum е най-бързо развиващата се медийна агенция в света

Международната медийна агенция Vizeum, представена и на българския пазар от 2013 година, бе обявена за най-бързо развиващата се медийна агенция в света. Това показва класацията на изследователската компания РЕКМА (RECMA) на база общи медийни бюджети, с който компаниите са оперирали през 2014 г.

Vizeum е увеличила своя бюджет с над 29% на годишна база, което е с повече от 9% в сравнение с втората компания в класацията. В топ 5 на най-бързо развиващите се медийни агенции попадат:

1. Vizeum + 29.1%

2. BPN + 20%

3. Arena + 12.3%

4. MediaCom + 11.5%

5. Dentsu media + 11.1%

В абсолютна стойност увеличението на общия медиен бюджет, с който оперира Vizeum се равнява на над 2 милиарда долара.

Vizeum е създадена през 2003 година с амбицията да се превърне в най-иновативния партньор на своите клиенти в ерата на дигиталните технологии. В момента мрежата оперира с 65 офиса на 45 пазара в целия свят. Томас Ле Тиери основава Vizeum във Франция и е назначен за Глобален президент на агенцията през 2013. Компанията обслужва своите глобални клиенти от седем големи хъба в Лондон, Лос Анджелис, Ню Йорк, Париж, Сингапур, Токио и Висбаден.

През последните 18 месеца Томас Ле Тиери успя да изгради глобален управленски екип, сред който изпъкват имената на Патрик Афлек, глобален директор Иновации, Лий Хоукинс и Пиер Тейлър, президенти Обслужване на глобални клиенти, Чийтън Мъри, глобален директор Стратегии и Джо Ригби, глобален директор Маркетинг и развитие на нови пазари.

Сред най-значимите постижения на Vizeum през 2014 г. се числят спечелването на ABInBev (Европа), Burger King (Европа) and Shiseido (на глобално ниво). Vizeum разшири още своето партньорство на нови пазари със Sonos, IKEA и BMW. В България Vizeum обслужва Ferrero, Total и Max Telecom. През 2014 г. агенцията спечели и медийното обслужване на Easy Credit.

„Успяхме да постигнем този впечатляващ растеж чрез целенасочените ни усилия в сферата на медийните иновации, които създават стойност за клиента“, коментира Томас Ле Тиери. “Изграждахме последователно своята мрежа и сега това ни се отплаща. Ръстът, който бележим, ще ни помогне да запазим гъвкавостта, която клиентите ни изискват в бързо променящата се медийна среда. Това е единственият начин да останем в епицентъра на индустрията предоставяйки първокласни решения за совите клиенти“.

Мария Грашнова, Изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network България, част от която е и Vizeum добави: „На българския пазар Vizeum набира скорост, предлагайки иновативни стратегии и подход, обвързан изцяло с търговските резултати на своите клиенти. Вярвам, че все повече компании ще изискват това от своите медийни агенции и ние сме тук, за да им го предложим”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.