Въоръжени атакуваха Министерството на информацията в Кабул

13 души са задържани преди дербито между „Левски“ и „ЦСКА“

Оставиха в ареста 21-годишния мъж, обвинен в убийството на майка си

​В Словения заловиха 275 кг наркотици, задържани са 9 души

Сайтът на парламента се срина

Берен Саат се скара със свекърва си

Една Деси пролет прави Деси Ламбина изпразни сметките си за благотворителния проект „Магис”

Задържаха трима души за пушене на марихуана пред НС

Адел се раздели със съпруга си

Алла Пугачова бяга от болница, заради Емил Руската Примадона стана на 70

Косово върна в страната над 100 джихадисти и техни семейства от Сирия

Елизабет Шу в комиксова екстраваганца „The Boys” се насочва към тийн аудиторията

Евродепутатът Ева Майдел: Имаме най-добрите икономически показатели в новата история на България

Билков цяр „Разгонен козел” носи потентност Фармацевтка забърква 135 фиторецепти, има дори за рак

Четирима пострадаха при верижна катастрофа край Търново Помляни са 6 коли на пътя Велико Търново – София край с. Ново село

Строят три моста над Дунав с публично-частно партньорство

Предвижда се тежкотоварните автомобили над 3.5 тона да заплащат тол такса, а леките автомобили да се движат с електронни винетки. Системата ще бъде въведена през 2018 година, заяви в Стара Загора министърът на регионалното развитие Лиляна Павлова.

По време на дискусия за възможностите на публично-частното партньорство тя информира, че до края на годината със съдействието на Световната банка ще бъде избистрена нова коренно различна система за заплащане по пътищата, която да позволи и по-добратата поддръжка на съоръженията.

По време на дискусията проф. Николай Михайлов, председател на съвета на директорите на пътностроителната компания „Трейс“, обяви, че на събрание на Българския форум за транспортна инфраструктура са обсъждали възможности чрез публично-частно партньорство да се строят страгечиски обекти в бъдеще. Сред вече набелязаните от специалистите са три нови моста на Дунав при Никопол, Силистра и успореден на вече съществуващият на Русе.

Важно било да се свържат и пристанищата във Варна и Русе с добра жп-инфраструктура, както и да бъдат довършени магистрални връзки със съседните страни.

По думите на Павлова България има уникален шанс да се превърне в хъб и връзка между Европа, Африка, Близкия Изток и страните от бившия СССР. Тя е единствената страна в Европа, през която минават пет европейски коридора. Затова обаче трябва да се изгради магистрален пръстен, на който да се качи транзитният трафик, а останалите автомобили да се движат по по-нисък клас пътища. Предвижда се подобряване на пътната мрежа и обезопасяването й чрез мантинели, „легнали полицаи“ и камери по всички магистрали.

„Публично-частното партньорство е важен елемент за развитието на икономиката. Мисията е възможна“, категорична бе Лиляна Павлова.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.