Горски се обучаваха как да гасят с нови пожарни коли

Четири години затвор за австрийски треньор по ски, обвинен в сексуален тормоз над ученици

ЕС призова Русия, Иран и Турция да изпълнят обещанията си за Сирия

Григор Димитров безмилостен срещу Жил Симон – 6:2, 6:1

Безплатни имунологични прегледи правят в МУ-Пловдив

Опозицията не може да прости поредния успех на правителството по отношение на председателството на Съвета на ЕС, заявиха от ГЕРБ

Върховната административна прокуратура извърши проверка по сигнал за незаконно издаване на разрешителни за изграждане на ВЕЦ

Тръмп почисти пърхота на Макрон в Белия дом

Германия дарява още един милиард евро за Сирия

Продават лични вещи на Мадона против волята й

Мъж почина, след като се удави в река Струма в Перник

Fibank спечели наградата „Продукт на годината“

Възрастна жена изгоря пред очите на дъщерите си

Дмитрий Песков: Москва е за запазване на споразумението за ядрената програма на Иран

Полицаи предотвратиха масово сбиване между две фамилии в село Розино Замеряли се с камъни и стъклени бутилки

Строят три моста над Дунав с публично-частно партньорство

Предвижда се тежкотоварните автомобили над 3.5 тона да заплащат тол такса, а леките автомобили да се движат с електронни винетки. Системата ще бъде въведена през 2018 година, заяви в Стара Загора министърът на регионалното развитие Лиляна Павлова.

По време на дискусия за възможностите на публично-частното партньорство тя информира, че до края на годината със съдействието на Световната банка ще бъде избистрена нова коренно различна система за заплащане по пътищата, която да позволи и по-добратата поддръжка на съоръженията.

По време на дискусията проф. Николай Михайлов, председател на съвета на директорите на пътностроителната компания “Трейс”, обяви, че на събрание на Българския форум за транспортна инфраструктура са обсъждали възможности чрез публично-частно партньорство да се строят страгечиски обекти в бъдеще. Сред вече набелязаните от специалистите са три нови моста на Дунав при Никопол, Силистра и успореден на вече съществуващият на Русе.

Важно било да се свържат и пристанищата във Варна и Русе с добра жп-инфраструктура, както и да бъдат довършени магистрални връзки със съседните страни.

По думите на Павлова България има уникален шанс да се превърне в хъб и връзка между Европа, Африка, Близкия Изток и страните от бившия СССР. Тя е единствената страна в Европа, през която минават пет европейски коридора. Затова обаче трябва да се изгради магистрален пръстен, на който да се качи транзитният трафик, а останалите автомобили да се движат по по-нисък клас пътища. Предвижда се подобряване на пътната мрежа и обезопасяването й чрез мантинели, “легнали полицаи” и камери по всички магистрали.

“Публично-частното партньорство е важен елемент за развитието на икономиката. Мисията е възможна”, категорична бе Лиляна Павлова.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.