На 21 юли 2018 да почерпят

Испания спаси 540 преселници в Гибралтарския проток

Изписаха от болница британеца, отровен с Новичок

„Боинг“ триумфира на шоуто „Фарнбъро“ Истински железен човек лети на авиошоуто (ИНФОГРАФИКА)

Николай Младенов, специален координатор на ООН в Близкия изток: Израел и Хамас да отстъпят от ръба на войната

Сменят ветеринаря в Болярово, евтаназия в Шарково ще има

Томислав Дончев за скандалите около чумата: Една рутинна процедура се превърна в политическа криза

ОПОС ще финансира ВиК проекти за 1,35 млрд. лв.

Коцето спря купоните Певецът отбеляза празника със семейството си

Израел и Русия се договориха за по-тясно сътрудничество в Сирия

Тръмп няма да подкрепи предложението на Путин за референдум в Донбас

Макрон уволни свой сътрудник, бил протестиращи

Цветан Цветанов след решението на НС за мигрантите: Благодаря на опозицията!

Напускалият свободно Варненския затвор – бивш рали състезател и лидер на престъпна група

Румяна Арнаудова за арестите в КАТ-Габрово: Касае се за длъжностни и документни престъпления

Строят три моста над Дунав с публично-частно партньорство

Предвижда се тежкотоварните автомобили над 3.5 тона да заплащат тол такса, а леките автомобили да се движат с електронни винетки. Системата ще бъде въведена през 2018 година, заяви в Стара Загора министърът на регионалното развитие Лиляна Павлова.

По време на дискусия за възможностите на публично-частното партньорство тя информира, че до края на годината със съдействието на Световната банка ще бъде избистрена нова коренно различна система за заплащане по пътищата, която да позволи и по-добратата поддръжка на съоръженията.

По време на дискусията проф. Николай Михайлов, председател на съвета на директорите на пътностроителната компания „Трейс“, обяви, че на събрание на Българския форум за транспортна инфраструктура са обсъждали възможности чрез публично-частно партньорство да се строят страгечиски обекти в бъдеще. Сред вече набелязаните от специалистите са три нови моста на Дунав при Никопол, Силистра и успореден на вече съществуващият на Русе.

Важно било да се свържат и пристанищата във Варна и Русе с добра жп-инфраструктура, както и да бъдат довършени магистрални връзки със съседните страни.

По думите на Павлова България има уникален шанс да се превърне в хъб и връзка между Европа, Африка, Близкия Изток и страните от бившия СССР. Тя е единствената страна в Европа, през която минават пет европейски коридора. Затова обаче трябва да се изгради магистрален пръстен, на който да се качи транзитният трафик, а останалите автомобили да се движат по по-нисък клас пътища. Предвижда се подобряване на пътната мрежа и обезопасяването й чрез мантинели, „легнали полицаи“ и камери по всички магистрали.

„Публично-частното партньорство е важен елемент за развитието на икономиката. Мисията е възможна“, категорична бе Лиляна Павлова.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.