На 26 април 2019 да почерпят

Пиенето на алкохол подобрява паметта

Във Върховния административен съд е постъпила жалба срещу решението на ЦИК за избор на доставчик на машините за гласуване

Китайска база на Марс отворена за посетители Съоръжението се намира в пустинята Гоби

Местят финала за Купата през уикенда

„Медицински надзор“ започна проверка по случая с мъжа, който почина вчера пред Пета градска болница

Путин: КНДР се нуждае от гаранции за сигурност Първата среща на върха Москва-Пхенян продължи над 5 часа (обзор)

Полицията в Шри Ланка е арестувала трима души и е открила гранати в Коломбо

Милиони губи хазната от сивия сектор в строителството Не можем да вдигнем заплатите при търгове с критерий най-ниска цена, категорични са от бранша

Йозджан Дениз и Аслъ Енвер пяха в Израел

„Труд Уикенд“ – един вестник за празниците

Армията „окупира” София за 6 май Близо 1000 души набиват крак на жълтите павета на Гергьовденския парад

Данъчните провериха 1800 заможни българи Получиха информация за 51 купени автомобила в чужбина

Двама души са загинали при стрелба в Москва

Мехмед изоставен заради липса на пари (обзор) Намереното бебе в Пловдив без малко да загине на паркинг

Отпушиха „тапата“ в Кресненското дефиле

Движението за Гърция в района на входа на Кресненското дефиле бе възстановено и тапата, която се създаваше там от четири месеца, се отпуши.

Причината за ремонтните дейности бе обезопасяването на огромно каменно свлачище от където се къртиха скални отломки и падаха върху колите. За късмет при последния случай скала влезе в бус, но се размина без жертви. На рисковия участък багери буквално изровиха всичко, но пак се прецени, че за да се избегнат рискови ситуации, то по-добре е да се измести пътят.

Така и стана – бе направена обходна отсечка на Е-79 в района, за да се гарантира безопасното пътуване.

Участъкът бе затворен за ремонт на 5 март тази година, когато падна огромно свлачище преди Малкия тунел. То затрупа и двете ленти с над 50 кубика скали, кал и земя. Експертите решиха, че не бива само да се почисти шосето и да се пусне движението до следващия дъжд и поредното срутване на камъни и скални отломки. Затова се започна обрушването.

По време на строителството движението се осъществяваше по обходен маршрут. Караше се бавно, стигаше се до задръствания и хабене на нерви от страна на водачите.

Дейностите се забавиха, за да се спазят изискванията на природозащитници.

Работата на багерите няколко пъти бе спирана заради двойка белоглав лешояд.

Те създали точно там потомство и за да се излюпят малките бе нужна тишина. Така за цял месец работата спря. Природозащитните сега се надяват птиците да останат у нас, а да не отлетят в съседни страни.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.