Модерен лазер заработи в Медицински университет-Варна Лекуват безплатно 90 души, загубили зрението си заради катаракта

Анна Мария Петрова-Гюзелева представи стихосбирката си „…А душата знае“ в Павликени

Жителите на Косовска Митровица дължат 13 млн. евро за вода

НОКА иска промени в стандарта за българските млечни продукти

Поход от Велико Търново до хижа „Божур“ дава начало на кампанията ‚Движи се и победи“ Туристическата разходка ще е тази събота

Енергийният министър Петкова ще посети „Мини Марица-изток“

Тотален хаос в район “Младост”, няма кой да замести Иванчева

Иззеха голямо количество фалшификати на световни марки от магазин в Пловдив

Американска отнесе 500 долара глоба заради недекларирана ябълка

34 бармани мерят сили в национално състезание За първи път ги изпитват и на теория

ПАСЕ посъветва Турция да отмени предсрочните президентски и парламентарни избори

Сотир Цацаров в Брюксел: Тероризмът не е само бомби и гибел на невинни хора, а е в компютрите и социалните мрежи

Архитекти на електровелосипеди ще се грижат за парковете в София Осигурени са 10 колела

Шофьор с 1,40 промила алкохол метна 50 лева на полицаи

Специалисти: Парите за психиатричната помощ не стигат дори за оцеляването й

Отпушиха “тапата” в Кресненското дефиле

Движението за Гърция в района на входа на Кресненското дефиле бе възстановено и тапата, която се създаваше там от четири месеца, се отпуши.

Причината за ремонтните дейности бе обезопасяването на огромно каменно свлачище от където се къртиха скални отломки и падаха върху колите. За късмет при последния случай скала влезе в бус, но се размина без жертви. На рисковия участък багери буквално изровиха всичко, но пак се прецени, че за да се избегнат рискови ситуации, то по-добре е да се измести пътят.

Така и стана – бе направена обходна отсечка на Е-79 в района, за да се гарантира безопасното пътуване.

Участъкът бе затворен за ремонт на 5 март тази година, когато падна огромно свлачище преди Малкия тунел. То затрупа и двете ленти с над 50 кубика скали, кал и земя. Експертите решиха, че не бива само да се почисти шосето и да се пусне движението до следващия дъжд и поредното срутване на камъни и скални отломки. Затова се започна обрушването.

По време на строителството движението се осъществяваше по обходен маршрут. Караше се бавно, стигаше се до задръствания и хабене на нерви от страна на водачите.

Дейностите се забавиха, за да се спазят изискванията на природозащитници.

Работата на багерите няколко пъти бе спирана заради двойка белоглав лешояд.

Те създали точно там потомство и за да се излюпят малките бе нужна тишина. Така за цял месец работата спря. Природозащитните сега се надяват птиците да останат у нас, а да не отлетят в съседни страни.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.