Гърция иска милиарди евро от Германия

Петя Аврамова: От 15 май започва тестването на тол системата

Около 200 000 пчели на Нотр Дам оцелели въпреки огнения ад

Йорданка Фандъкова: Работим за осигуряване на качествени работни места, за да задържаме младите в града

Отново мръсна клевета срещу България “Репортери без граници” калят страната ни под диктовката на българските соросоиди

Арестуваха адвоката на българина Серафим Райчев

Романтика и оспорвано състезание тази вечер в „Hell’s Kitchen“

Султанатът на Оман се отказа от исковете си срещу България заради КТБ

Проф. Пламен Киров: Лозан Панов ще бъде удовлетворен, само ако той посочи главния прокурор

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 19 април 2019

Според разследването на Робърт Мълър няма координация между кампанията на Тръмп и Русия

Инвеститорите доволни от ниските данъци и заплати България става 12-та в света по производство на коли, ако “Фолксваген” направи завод

Сани Жекова слиза от сноуборда

Туба Бююкюстюн не се отказва от актьорството Този сезон обаче няма да се снима в сериали

Куриери докладват на НАП онлайн търговците

Нова диета 25:5: Излъжи се, че гладуваш

Чували сте за лечебно гладуване, но не сте много сигурни….

Първо – не сте убедени, че наистина работи, и второ – че можете да издържите.

Има решение – 25 дни ядене по желание и само 5 дни глад. И то не пълен глад. Решението се нарича “диета, имитираща гладуване”.

Не вярвате!? Обещаващи резултати от този хранителен режим доказва проучване в САЩ – освен че “се губят” килограми, той помага и за превенция от някои болести. След като 19 души се хранят по този начин в продължение на три месеца, се наблюдава редуциране на възпаленията и случаите на рак, забавяне на загубата на костна маса, подобряване на когнитивните способности и засилване на имунната система. Като цяло с диетата, имитираща гладуване се намаляват рисковите фактори за стареене, рак, диабет, сърдечно-съдови болести, пише “Вашингтон пост”.

Вече се навихте да спазвате този хранителен режим!?

Да започнем тогава от лошата новина – петте дни “глад”.

1 ден – намалете храненето. Трябва да поемате само 1090 калории – 10% протеини, 56% мазнини и 34% въглехидрати.

2 ден – намалете храненето още повече. Дневното ви меню трябва да е 725 калории – 9% протеини, 44% мазнини и 47% въглехидрати.

3 ден – яденето трябва да е до 725 калории – 9% протеини, 44% мазнини и 47% въглехидрати.

4 ден – Дневното ви меню трябва да е 725 калории – 9% протеини, 44% мазнини и 47% въглехидрати.

5 ден – Дневното ви меню трябва да е по-малко от 725 калории – 9% протеини, 44% мазнини и 47% въглехидрати.

Добрата ноевина е, че през останалите 25 дни може да ядете всичко, което по принцип хапвате при нормално хранене – както полезните, така и вредните неща. Участниците в експеримента са залагали на зеленчукова супа и билков чай.

Според един от авторите на проучването – Валтер Лонго, този режим е като рестарт за човешкото тяло чрез изчистване на недействащите клетки и регенерирането на нови.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.