МВнР: Постепенно се нормализира трафикът към Турция на ГКПП „Капъкуле“

Осъдиха руската шпионка Мария Бутина на 18 месеца затвор

Кон препуска в насрещното по магистрала „Хемус“ (ВИДЕО)

Проверяват сигнал за замърсяване на река Тунджа Според очевидци в голям участък водата се е покрила с пяна и се е усещала задушлива миризма.

Катастрофа край Козлодуй, моторист загина на място

Иранската държавна телевизия забрани временно еквивалента на „Стани богат“

Самолет на руската авиокомпания „Аерофлот“ кацна аварийно в Рига Аварията е вследствие на сблъсък с птица, няма пострадали пътници

Интензивен е трафикът на магистрала „Струма“ Най-натоварено е движението край Благоевград

Тръмп: Ценя помощта на Русия и на Китай по севернокорейския въпрос

Водата в Генерал Тошево е замърсена с пестициди

Местан завежда дело за клевета срещу прокуратурата Той отрече да е виновен за катастрофата край село Загорско, при която загина 6-месечно бебе

„Отмъстителите: Краят” се готви да чупи рекорди

АПИ: Шофьорите да не използват аварийната лента по автомагистралите за по-бързо придвижване

Рамуш Харадинай предлага забрана за сръбски официални лица в Косово

Еврокомисарят по правосъдието Вера Йоурова: Независимостта на съдебната система е под заплаха в страни като България, Унгария, Полша и Румъния

Държавата ще наказва финансово болниците, от които не сме доволни

Държавата ще наказва финансово болниците, от които пациентите се оплакват най-много, информира Нова тв. Мярката се залага със законови изменения, които бяха приети миналата седмица и трябва да влезе в сила до половин година.

Със законовите изменения Здравната каса се задължава да проучва удовлетвореността на пациентите от заплатените от нея здравни услуги. Това означава, че ще се санкционират болниците, за които са получени три или повече оплаквания от пациент за половин година. Идеята обаче събира и скептицизъм.

По какъв начин ще можем да се жалваме от болница, отделение или лекар все още не е ясно. Редът, начинът и критериите за това ще се опишат в специална наредба, която трябва да е готова през следващите шест месеца.

В една от болниците са въвели анкетни карти още от създаването й. Най-честите оплаквания в началото са били за големи опашки пред кабинетите и закъснения. Това е накарало ръководството й да увеличи броя на регистратурите, например.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.