На 25 май 2018 да почерпят

Раздадоха наградите “Аскеер 2018” За цялостен принос в развитието на театралното изкуство отличиха Васил Михайлов

Хазал от “Черната перла” не крие новата си любов Актрисата Ханде Ерчел твърди, че славата не я е променила

100-годишна сграда се срути в Аржентина и уби трима

Николас Мадуро се закле за втория си мандат като президент на Венецуела

Макрон и Путин се срещнаха в Константиновския дворец край Санкт Петербург

Връчват наградите “Аскеер” за постижения в театралното изкуство

Григор Димитров започва с мач срещу Виктор Троицки на “Ролан Гарос” Рафаел Надал среща Александър Долгополов на старта на турнира в Париж

Борисов на приема в Рим: Народите на България и Република Македония са още по-близки

Абитуриентите от училището на Теодосий Спасов се сбогуваха с концерт

Започнаха абитуриентските балове в Благоевград

“Свободна книжарница” на празника в Сливен

Доналд Тръмп: Въоръжените ни сили са в готовност, ако Ким Чен-ун предприеме “безразсъдни действия”

24 май в женския затвор в Сливен: Изложба за Хаджи Димитър и Стефан Караджа

Двоен поклон пред гроба на Свети Кирил Премиерът Борисов и македонският му колега Зоран Заев заедно почетоха паметта и делото на светите братя Кирил и Методий в базиликата „Сан Клементе”

Държавата ще наказва финансово болниците, от които не сме доволни

Държавата ще наказва финансово болниците, от които пациентите се оплакват най-много, информира Нова тв. Мярката се залага със законови изменения, които бяха приети миналата седмица и трябва да влезе в сила до половин година.

Със законовите изменения Здравната каса се задължава да проучва удовлетвореността на пациентите от заплатените от нея здравни услуги. Това означава, че ще се санкционират болниците, за които са получени три или повече оплаквания от пациент за половин година. Идеята обаче събира и скептицизъм.

По какъв начин ще можем да се жалваме от болница, отделение или лекар все още не е ясно. Редът, начинът и критериите за това ще се опишат в специална наредба, която трябва да е готова през следващите шест месеца.

В една от болниците са въвели анкетни карти още от създаването й. Най-честите оплаквания в началото са били за големи опашки пред кабинетите и закъснения. Това е накарало ръководството й да увеличи броя на регистратурите, например.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.