Дракула живял в свищовска резиденция Проф. Николай Овчаров започва разкопки в местността Калето

Министърът на отбраната на Шри Ланка подаде оставка, заради атентатите

БСП внесе оригинала на записа „Ало, Банов съм” в Апелативна специализирана прокуратура

Арестуваха изнудвачи, искали от емигрант 20 хиляди паунда

Премиерът във Варна: Загубихме две години за „Хемус“ заради отчуждителни процедури

Елена Йончева: България се намира в безспорно авторитарно управление

Байдън кандидат за президент на САЩ

Румяна Арнаудова: Доказателствата сочат, че къщата край Сандански е използвана само от Александър Манолев

Хубчев с оставка, Боби отрича

Справедлива оценка за защитените видове Търси се и лоби за регулиране на хищниците

Секретарят на община Чупрене ще изпълнява временно длъжността кмет

Алмодовар и Джармъш в конкуренция за „Златната палма”

Работата по проекта на Стратегията за детето е спряна по разпореждане на премиера Борисов

Предаде се и последният от петимата осъдени полицаи по делото „Чората”

ВМРО открива предизборната си кампания с концерт на Илия Луков

БГ мода: Porsche Cayenne на газ: 10-годишни джипове от култовата марка вървят между 15 и 20 хиляди лева

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

В последните месеци обичайната гледка по магистрала „Тракия“ на бензиностанциите около Стара Загора е да има опашка от луксозни всъдеходи на около 10 години Porsche Cayenne пред колонките с газ. Точно така! В България сред младите хора е много модерно да се купуват джипове от култовата марка с големи бензинови двигатели и да им се слага газова уредба. Да не говорим, че и половината новички кайени, които се купуват у нас, се преоборудват с LPG система. Причината е ясна – разходът на гориво, който при каране с пропан бутан пада два пъти заради цената на горивото. Проблемът на такава трансформация на луксозните коли, е че те относително запазват мощта си до около 4000 оборота, а след това, според повечето собственици на такива газови поршета, колата забива носа в асфалта.

От друга страна, ако е с мотор турбо V8 харчи, въпреки газовата уредба средно 20-25 литра гориво на 100 км. Ако агрегатът е V6 с 224 конски сили може да падне на 15-16 литра, споделят притежатели на такива трансформирани кайени. Самата газова уредба е от 2000 до 3000 лева, като най-скъпа е за модификацията S. Някои препатили собственици са на мнение, че като „слагаш газ и… от динамиката нищо не остава освен гАзарията“.

Всичко по темата четете в новия брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.