Секси лъвицата Оливия Уайлд ще се пробва в режисурата Дебютният филм на мацето се казва “Booksmart”

ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале” (СНИМКИ)

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

БГ мода: Porsche Cayenne на газ: 10-годишни джипове от култовата марка вървят между 15 и 20 хиляди лева

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

В последните месеци обичайната гледка по магистрала “Тракия” на бензиностанциите около Стара Загора е да има опашка от луксозни всъдеходи на около 10 години Porsche Cayenne пред колонките с газ. Точно така! В България сред младите хора е много модерно да се купуват джипове от култовата марка с големи бензинови двигатели и да им се слага газова уредба. Да не говорим, че и половината новички кайени, които се купуват у нас, се преоборудват с LPG система. Причината е ясна – разходът на гориво, който при каране с пропан бутан пада два пъти заради цената на горивото. Проблемът на такава трансформация на луксозните коли, е че те относително запазват мощта си до около 4000 оборота, а след това, според повечето собственици на такива газови поршета, колата забива носа в асфалта.

От друга страна, ако е с мотор турбо V8 харчи, въпреки газовата уредба средно 20-25 литра гориво на 100 км. Ако агрегатът е V6 с 224 конски сили може да падне на 15-16 литра, споделят притежатели на такива трансформирани кайени. Самата газова уредба е от 2000 до 3000 лева, като най-скъпа е за модификацията S. Някои препатили собственици са на мнение, че като “слагаш газ и… от динамиката нищо не остава освен гАзарията”.

Всичко по темата четете в новия брой на списание “Авто Труд”

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.