Бербатов към Моу: Купи защитници

Задържаха системен нарушител в горите край разложко село

Министър Вълчев: Ефектите от образованието и възпитанието са едни от най-важните за развитието на обществото

Съдят анестезиолог заради смърт на пациент

Сидеров обсъдил с премиера Борисов предложението за оставка на Каракачанов Идеята ми е за заздравяване, а не за разрушаване на управляващата коалиция, поясни лидерът на "Атака"

Ново земетресение от 5,1 по Рихтер е регистрирано в Йонийско море

Ердоган: Турция очаква първи доставки на газ през газопровода „Турски поток“ през 2019 година

Столичната община ремонтира улици с 10 млн лв. Обновяват участъци в Нови Искър, Кремиковци, Подуяне и Сердика

Голяма част от популярните испански курорти са под вода заради бури (ВИДЕО)

Хейли потвърди брака си с Джъстин, стана Бийбър в инстаграм

Горя БМВ на голмайстора на „Монтана”

Пуснаха срещу парична гаранция механика, прострелял бившата си

Камион с дърва се обърна от мост в Свищов Инцидентът станал край местността „Паметниците“, няма пострадали

Огнеборци припомнят основните правила за пожарна безопасност

Министър и кмет предупреждават въздухът в Бургас да е чист Първа среща с големите промишлени оператори на територията на общината

Продажбите на умния часовник на “Епъл” спаднали с 90%

Продажбите на умния часовник Apple Watch не вървят според първоначалните очаквания. Първите признаци за това бяха видими още през април, но реалните проблеми са се проявили през юни, показва анализ на Slice Intelligence, пише Дневник.

Според анализаторите сривът на продажбите е с около 90% спрямо първоначалния голям интерес през първите дни от тяхното начало. Slice посочва, че Apple вече продава под 20 000 часовника на ден, а в някои дни – под 10 000 бройки. За сравнение, в седмицата след началото на продажбите, компанията е продавала по средно 200 хил. бройки дневно. В резултат, сега Apple Watch изостава по продажби от конкуренти като Fitbit.

Освен това две трети от всички продадени Apple Watch са най-евтината версия, която струва 349 долара. Apple се надяваше, че ще привлече повече внимание към по-луксозната модификация, която струва 549 долара. Според данните на Slice, в САЩ Apple е продала и под 2000 бройки от най-скъпата златна версия на часовника, която струва 10 хил. долара.

Проучване на компанията Parks Associates дава и частичен отговор защо продажбите на Apple Watch не отговарят на първоначалните очаквания. Едва 9% от анкетираните американци отговарят, че планират купуването на умен часовник тази година. 40% от планиращите покупка биха платили между 100 и 250 долара. Едва 6% биха отделили над 350 долара, а ако устройството е с цена над 500 долара, то тогава то трябва да може да работи без смартфон, казват потребителите.

Основната дейност с умните часовници също е по-различна от очакваната от Apple. Компанията позиционира своя модел като луксозен аксесоар, докато 60% от анкетираните казват, че биха използвали умен часовник за фитнес приложения.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.