Повишен интерес за лов в България на изложението в Залцбург

Общинският съвет в Благоевград отхвърли предложената от БСП временна комисия за ремонта на центъра

Николина Ангелкова се срещна с българи във Вашингтон

Няма инструкции за спиране на бригадите в САЩ

Кметът на Елена получи благодарствена грамота от потомците на Макгахан

Увеличават паралелките с немски език във Варна

Искат екстрадиране на мъж от Златарица, обвинен в изнасилване във Франция Нашенецът е в ареста след като бил обявен за международно издирване

Арестуваха двама японци за стрелба срещу представителството на Северна Корея в Токио

Нови обвинения срещу двама служители на предизборния щаб на Доналд Тръмп

Доброволци плетат 5-метрова мартеница в Търново

Камен Плочев е приет в кардиологията на ВМА

Община Велико търново разработи интернет платформа за онлайн търговия между фермери Проектът е на стойност 650 000 евро

Дербито “Фейенорд” – ПСВ пряко по Mtel Sport 1 в неделя

Сър Греъм Уотсън идва в София на форум за бъдещето на управлението

Намериха жена завързана и заключена в селска къща Мъжът, с когото живеела е обявен за общодържавно издирване

Jaguar атакува германската тройка

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

ХЕ е най-достъпният модел на марката, но никак не е лош

Jaguar направи половинмилиардна инвестиция в чисто нов завод и смело пусна в битка с трите германски премиум марки най-евтиния си модел – XE. Английски алуминиев седан със задвижване на задните колела, изграден на изцяло нова патформа, предлагащ голямо разнообразие от двигатели, куп технологии и ектри. Тази кола тръгва с пълна газ под Ламанша, за да стигне обетованата германска земя, където конкуренти ще са BMW 3-а серия, Mercedes C-класа и Audi A4.

За да тестваме прелюбопитния автомобил, отидохме до школата на Владимир Илиев на пистата край Сапарева баня. Още при пристигането “професора в родното рали” с нетъпрение похвали колата, впечатлен от динамиката, лекотата и прецизността й на движение при ултра високи скорости. Не пропусна да отбележи и невероятния рев от двата ауспуха, като истинска наслада за ухото, и отличната видимост, която се разкрива от шофьорското място. Става въпрос за най-мощната версия XE-S с трилитров бензинов V6 двигател с мощност 340 конски сили.

Настина с тази най-брутална (засега!) модификация и на писта най-добре може да усетите качествата на този Jag. Впечатляващото ускорение от 5,1 секунди до 100 км/ч не ви плаши, защото на автомобила не му пука къде е стрелката на скоростомера, стабилен е и при скорости над 200 км/ч (задното предаване си е задно предаване). Спирачките са отлични, но най-впечатляващо е поведението на возилото при преминаване със слалом между конусите – там най-добре се усеща колко лека е колата, а в същото време е “стъпила” здраво на асфалта.

Още за най-достъпния модел на Jaguar ще откриете в новия брой на списание “Авто Труд”

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.