Броят на задържаните за нападенията в Шри Ланка достигна до 58 души

Започват тестовете на новите влакове за третия лъч на метрото

Русия: Агресивна и безразсъдна е политиката на САЩ спрямо Иран 

Народното събрание ще обсъди промени в Закона за оръжията и боеприпасите

Ердоган: Възможно е скоро да се срещнем с Тръмп

Учени за пръв път засякоха земетресение на Марс

Ким Чен-ун пристигна с частния си влак в Русия

359 станаха жертвите на атентатите в Шри Ланка

ЦИК тегли номерата на партиите за евровота на 26 май

Голям пожар горя във Версай (ВИДЕО)

На 24 април 2019 да почерпят

Елена Йончева: Моят свекър е управител на къщите, но преди да познавам това семейство, така че това е абсурдно

Китай демонстрира военноморска мощ Показа за пръв път най-новия си ескадрен миноносец

Вижте най-големите лафове на Емо Чолаков Дългогодишният водещ на БТВ напуска ефира на телевизията

Доналд Туск и Ангела Меркел разговаряха по телефона с Володимир Зеленски

Jaguar атакува германската тройка

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

ХЕ е най-достъпният модел на марката, но никак не е лош

Jaguar направи половинмилиардна инвестиция в чисто нов завод и смело пусна в битка с трите германски премиум марки най-евтиния си модел – XE. Английски алуминиев седан със задвижване на задните колела, изграден на изцяло нова патформа, предлагащ голямо разнообразие от двигатели, куп технологии и ектри. Тази кола тръгва с пълна газ под Ламанша, за да стигне обетованата германска земя, където конкуренти ще са BMW 3-а серия, Mercedes C-класа и Audi A4.

За да тестваме прелюбопитния автомобил, отидохме до школата на Владимир Илиев на пистата край Сапарева баня. Още при пристигането „професора в родното рали“ с нетъпрение похвали колата, впечатлен от динамиката, лекотата и прецизността й на движение при ултра високи скорости. Не пропусна да отбележи и невероятния рев от двата ауспуха, като истинска наслада за ухото, и отличната видимост, която се разкрива от шофьорското място. Става въпрос за най-мощната версия XE-S с трилитров бензинов V6 двигател с мощност 340 конски сили.

Настина с тази най-брутална (засега!) модификация и на писта най-добре може да усетите качествата на този Jag. Впечатляващото ускорение от 5,1 секунди до 100 км/ч не ви плаши, защото на автомобила не му пука къде е стрелката на скоростомера, стабилен е и при скорости над 200 км/ч (задното предаване си е задно предаване). Спирачките са отлични, но най-впечатляващо е поведението на возилото при преминаване със слалом между конусите – там най-добре се усеща колко лека е колата, а в същото време е „стъпила“ здраво на асфалта.

Още за най-достъпния модел на Jaguar ще откриете в новия брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.