Слави и Ку-ку бенд забиват в O2 Арина в Лондон на 9 юни Най-голямата зала в Европа ще отвори врати за родните музиканти

Чужденци разбиха сладкарница в София и откраднаха десерти Нарушителите сами признават вината си

Русенци на протест за чист въздух

Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Ученик помогна за залавянето на крадец, опитал да разбие къща

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 20 февруари 2018

Почетоха Левски в Сливен и областта

Виктор Орбан към Бойко Борисов за Западните Балкани: Заби брадва в голямо дърво (обзор)

Санират, ако намерят още пари Довършват само сградите, където ремонтите са започнали

“Елпром Троян“ с технологичен скок в бъдещето

Поклонението пред паметта на Васил Левски в София през обектива на “Труд”

Чадърите в Бургас само от бяло до охра

Чуждите инвестиции в имоти паднаха с 83% Пред декември намалява върнатото финансиране на компаниите майки

Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Румен Радев: Днес сме република. Но чиста ли? Свята ли?

Fiat 500 – малка кола побира дълги крака

Звучи невероятно, но е факт. Fiat 500 е локомотивът в модерното семейство на Fiat. Чаровният мъник с ретродизайн и неговите деривати съставят голяма част от продажбите на италианската марка днес. Преди броени дни този култов автомобил отбеляза 58-ия си рожден ден и получи за подарък освежителни и разкрасителни процедури.

За втори път след появата си през 2007 г. актуалният Fiat 500 преминава фейслифт. Обновеният модел бе представен в Торино на историческата дата 4 юли. Тук няма никаква американска връзка въпреки уклона на италианците към щатския пазар и любовната им афера с Chrysler. На 4 юли през 1957-а на бял свят излиза оригиналният Fiat 500 – онзи симпатичен сладур, който “моторизира” голяма част от населението на Италия и се превърна в символ на цялата страна и цялата епоха на 50-те и 60-те години.

Но всичко тече, всичко се променя и наследникът на култовия модел вече не се произвежда там, където се раждат лимоните и лимончелото. Вместо в Италия съвременният Fiat 500 се сглобява в Полша и дели обща платформа с Ford Ka. При направения фейслифт не е опъвана и коригирана ламаринената кожа. Би било кощунство да се променя тази харизматична външност. Конструкторите на Fiat са инсталирали 1800 нови детайла, без да отнемат обаянието на култовия модел. Леко е преработена решетката, добавени са хромирани орнаменти в бронята и в интериора. В арматурното табло вече серийно се вгражда екран за навигация и инфотейнмънт. Системата позволява свързване и използване на смартфон.

За задвижване се разчита на досегашните бензинови мотори, които са пренастроени и вече отговарят на нормата Евро 6. Това са двуцилиндрови агрегати с турбопълнене и с мощност 85 и 105 конски сили и базов 4-цилиндров с 69 конски сили. Двигателят с два цилиндъра и с 85 коня изминава 100 км само с 3,8 л гориво. Скоро във Fiat 500 ще започне да се вгражда и досегашният 1,3-литров дизелов мотор с 95 коня.

В оборудването няма изненади. Купето и кабриото се предлагат в трите класически линии – Pop, Pop и Star Lounge. Още в базовото изпълнение имаме седем въздушни възглавници, дневни LED светлини и мултифункционален волан. Топли пастелни тонове, кокетно лакирани повърхности и лъскави хромирани детайли създават в интериора атмосфера като в моден бутик. Преди повече от половин век Fiat 500 е бил евтина и практична градска кола с дължина под 3 метра. Днес това е красив лайфстайл автомобил, който радва окото.

Любимец на манекенките

Fiat 500 е толкова малък и сладък, че приляга като аксесоар на топмоделките и се радва на голямо внимание от страна на най-красивите жени на планетата. “Италианецът” играе перфектно ролята на дамски автомобил и въпреки скромните си размери превозва дългите крака на суперманекенки.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.