Варненски ортопеди имплантираха последен модел раменна става

Пожарникари от Сливен спасиха заклещена в ограда сърна

Учредиха награда „Валери Петров”

Шест години затвор за катастрофа на магистрала „Тракия“, при която загина семейство с малко дете

Премиерът: Във вторник ще гласуваме 7,5 млн. лева за УНСС (ВИДЕО)

Студентският театър към Стопанската академия в Свищов чества половин век

Парламентът отмени по-високия имотен данък за второ жилище в курортите

Калоян Паргов: Нова, справедлива и социална Европа е нашата цел

Пътна полиция в готовност за голямото преселение преди великденските празници

Военновъздушните сили започват подготовка за парада от 2 май

Патриарх Неофит на Велики четвъртък: За много години, Бог да ви помага!

Деница Златева: При спечелване на евроизборите, ще искаме предсрочен парламентарен вот

Спецпрокуратурата предаде на съд Румен Овчаров за умишлена безстопанственост, ощетила „Мини Бобов дол“ с 24 млн. лева

Рапърът Venci Venc’ се раздели с мустаците си (СНИМКА)

Конкурс „кове“ бъдещи металурзи в Шумен „Индустрията в моя регион" е под патронажа на кмета на Шумен

Ще спаси ли Giulia Alfa Romeo?

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Модификацията Quadrifoglio е оборудвана с 3-литров бензинов битурбо V6 двигател от Ferrari с 510 коня.

Изцяло новото поколение на легендарната Alfa Romeo Giulia е една от последните надежди на италианците за възраждане на марката. Седанът бе представен на бляскава церемония за отбрани в Милано, на която пя не кой да е, а самият Андреа Бочели.

Наследникът на модела 159 – Giulia, е първата от серията нови коли, обещани от италианския производител. С двигател с мощност от цели 510 конски сили, разработен съвместно с Ferrari, красавицата от Северна Италия ще бъде пусната в продажба в Европа в края на годината, а през 2016-а и в САЩ.

Още за Giulia четете в новия брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.