Алисия Викандер пак ще бъде Лара Крофт Актрисата се готви за зрелищно продължение

Иван Гешев: Политически и олигархични интереси направиха делото „Иванчева“ важно

Мистър Бийн продава любимия си Mercedes Актьорът Роуън Аткинсън се разделя с модел 500 Е от 1991 г. с мощност 326 коня

По 7 години затвор за полицаите, обвинени за смъртта на Чората

Военната прокуратура разследва инцидента със срутилата се стена на поделение, която уби човек в Хасково

ЦРУ залага на пари и изобретателност срещу Русия и Северна Корея

Сенаторка поиска процедура по отстраняването на Тръмп

Спецпрокуратурата и ГДБОП в акция срещу група за трафик на хора и пране на пари във Видинско

Как се разваля еротичен сън?

Астероид с размерите на къща мина близо до Земята

Стабилизираха повредената структура на катедралата „Нотр Дам“

Навършват се 143 години от Априлското въстание

17 души пострадаха при горски пожари в Русия

Хиляди хора от цяла Сърбия се събраха снощи в Белград на митинг в подкрепа на Вучич

Поетесата Маргарита Петкова пред в. Труд: За дребните душици ръкавицата на Яворов никога няма да е по мярка Не вярвам в теорията, че мишката ще изяде книжката

Най-продаваното кабрио в света

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

10-годишни роудстъри Mazda MX-5 вървят по 6000 лв.

Mazda MX-5 е представена за първи път през февруари 1989 г. на автосалона в Чикаго. Автомобилът е първият съвременен класически роудстър, който залага на стила на тези модели от 50-те и 60-те години. Той печели клиенти с изчистения си дизайн, малките, но пъргави мотори и чистокръвната си спортна ориентация. MX-5 може да се смята за родител на всички съвременни роудстъри. От първото поколение на модела са произведени 430 000 бройки.

През 1998 г. на пазара излиза второ поколение на MX-5. То е с усъвършенствана техническа база и модернизирани двигатели. Преди 4 години Mazda пусна 900-хилядния екземпляр на роудстъра MX-5 (трето поколение). Това позволи на кабриолета за четвърти път да влезе в Книгата на рекордите на Гинес като най-продаван двуместен автомобил в света.

Повече ще откриете в новия брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.