Дидо от Д2 е големият победител във Фермата Съединение

Пет станаха жертвите на стрелеца от Страсбург

Невена Коканова открива Димитър Маринов преди Спилбърг Грандамата на българското кино е първата учителка на звездата от холивудския фаворит „Зелена книга“

Звезден финал на „Фермата“, Дидо от Д2 и Ваня отвяха Росица и Роман 

Порошенко: Няма да се удължава военното положение в Украйна, освен в случай на нападение от Русия

Медицински хеликоптер се разби в Португалия, четирима души загинаха

Льо Пен бие Макрон на президентски избори Сондаж отреди на крайнодясната лидерка 27% от гласовете

Гъста мъгла отменя полети в Холандия

Миле Китич слуша Фики в дома си

Катар има намерения да увеличи дяловото си участие в Дойче Банк

Израелци искат анексия на част от Западния бряг Депутати и министри се включиха в демонстрация на заселници

Каракачанов дава на съд за клевета бившия шеф на дирекция „Българско гражданство“ Катя Матева 

БНБ съветва: Банките да затегнат кредитните условия Предупреждават, че при вдигане на лихвите ще се увеличат лошите заеми

Поръчваме по интернет стоки от столични пазари Планира се ремонт на Женския пазар и първият пазар изцяло за български стоки

Входът за Столичния зоопарк става 6 лв. Строят нови заграждения за чакали и хиеновидни кучета

Да преспиш в Kadjar

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ,

София – Халкидики

Разходът на гориво на този джип на Renault с автоматична трансмисия може да падне под 5 л на сто.

Съвременен SUV от С-сегмента за приключения във вариант със задвижване както на предните колела, така и 4х4. На това място се позиционира новият Renault Kadjar, който тествах почти хиляда километра от София до един от ръкавите на Халкидики – Ситония.

Признавам си, че модата по този тип повдигнати автомобили с по-голям клиренс и които изяждат позициите на класическото комби, ми идва малко в повече. От друга страна, не мога да си кривя душата, че интересът към тези джипки продължава да расте. И за това си има причина. В тях шофьорът и пътуващите се чувстват сигурни заради по-високата позиция, която имат. Клиренсът (в случая 20 см) позволява да се качвате по бордюри, да минавате, без да ви се свива сърцето през дупки, а в същото време в купето да получавате по-голям простор и обем за багаж.

Всичко за теста на Renault Kadjar вижте в новия брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.