Поставиха началото на „Пролетен фестивал за съвременното изкуство“ с изложбата „Стаички“

Полиция блокира част от центъра на София заради вечното дерби в събота

Старозагорци ще посрещнат тържествено Благодатния огън от Ейрусалим

Масло от кило марихуана по 1500 лв. спринцовката продавала разбитата наркогрупа от Варна

По-високи наказания за разрушители на дюни По-сурови мерки и за нападателите над медици, пробационни служители и по хулигански подбуди

Дневен център подреди великденска изложба базар в Монтана

Двама мъже са задържани за производство на наркотици в Плевенско и Врачанско

Илияна Йотова разговаря с чуждестранни студенти от български произход в Пловдив

Дават на съд бабаит, убил мъж на улица във Вършец

Прокурори отчитат скок на актовете за данъчни престъпления и наркотици

13 задържани за разпространение на дрога при спецакция във Варна

Прокуратурата: Материалите за Бенчо Бенчев се превеждат Очаква се до края на май разследването да приключи с прецизирани обвинения

Лавров: САЩ се намесват по безцеремонен начин в проекта за „Северен поток 2“

Две общини във Варненско са увеличили населението си

Братя Пантелееви – магьосници в класиката

Да преспиш в Kadjar

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ,

София – Халкидики

Разходът на гориво на този джип на Renault с автоматична трансмисия може да падне под 5 л на сто.

Съвременен SUV от С-сегмента за приключения във вариант със задвижване както на предните колела, така и 4х4. На това място се позиционира новият Renault Kadjar, който тествах почти хиляда километра от София до един от ръкавите на Халкидики – Ситония.

Признавам си, че модата по този тип повдигнати автомобили с по-голям клиренс и които изяждат позициите на класическото комби, ми идва малко в повече. От друга страна, не мога да си кривя душата, че интересът към тези джипки продължава да расте. И за това си има причина. В тях шофьорът и пътуващите се чувстват сигурни заради по-високата позиция, която имат. Клиренсът (в случая 20 см) позволява да се качвате по бордюри, да минавате, без да ви се свива сърцето през дупки, а в същото време в купето да получавате по-голям простор и обем за багаж.

Всичко за теста на Renault Kadjar вижте в новия брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.