Румен Порожанов: МЗХГ ще наеме компания да изчисти и дезинфекцира стопанствата на животновъдите от Странджа

Д-р Дамян Илиев: Няма съмнения дали има чума, или не, затова сме предприели съответните мерки

Цветан Цветанов: Ако не се предприемат действия за евтаназия, това би застрашило поминъка на хората

Валентин Радев: Мерките на БАБХ, МЗХГ и МВР срещу чумата по животните са адекватни

Над 5 тона нелегален алкохол са хванати по Черноморието за един ден

Корнелия Нинова: Искаме оставката на Румен Порожанов, да не си измиват ръцете с директора на БАБХ

Габриела Колева: Моята муза е Одри Хепбърн Дизайнерката е кръстила модната си къща на френски граф

Заловиха двама мъже с карабини край Вършец Полицията проверява версии за бракониерство и незаконен отстрел на коне

Карлес Пучдемон основа ново сепаратистко движение

Кой и как определя коя категория труд работим

Проучват строителните занаяти и архитектурата на села в Габровско

51-годишен мъж загина при катастрофа край Видин

Митрополитът на Аляска пристига в Монтана Епископ Дейвид и митрополит Даниил ще осветят икона на свети Герман

15 дни затвор за членовете на „Пуси Райът“, нахлули на финала на световното

Всичко или нищо за „Левски“

Да преспиш в Kadjar

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ,

София – Халкидики

Разходът на гориво на този джип на Renault с автоматична трансмисия може да падне под 5 л на сто.

Съвременен SUV от С-сегмента за приключения във вариант със задвижване както на предните колела, така и 4х4. На това място се позиционира новият Renault Kadjar, който тествах почти хиляда километра от София до един от ръкавите на Халкидики – Ситония.

Признавам си, че модата по този тип повдигнати автомобили с по-голям клиренс и които изяждат позициите на класическото комби, ми идва малко в повече. От друга страна, не мога да си кривя душата, че интересът към тези джипки продължава да расте. И за това си има причина. В тях шофьорът и пътуващите се чувстват сигурни заради по-високата позиция, която имат. Клиренсът (в случая 20 см) позволява да се качвате по бордюри, да минавате, без да ви се свива сърцето през дупки, а в същото време в купето да получавате по-голям простор и обем за багаж.

Всичко за теста на Renault Kadjar вижте в новия брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.